Ramazan ayının önemi [cointurk 30.projesi]

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar bu projeye @kusadasi sayesinde ulastim ve çok mutlu oldum gerçekten mükemmel bı proje.Biliyoruz ki Allah'ın bize sunduğu en güzel şeylerden birisi de oruç tutmaktır.Oruc tutmak sadece yemeyip icmeyiple olmuyor bildiğiniz üzere.Nefsimize niyetimize düşüncelerimize sahip olmamız ve ona göre yaşamamız gerekmektedir.En önemlisi ise yardıma muhtaç birilerine yardım etmektir.Amac açın halinden anlamak olmalı herkes Allah için tutuyor ama Allah'ın yarattığı ve yardıma muhtaç olan kullarını da düşünmek zorundayız.Ben bu düşünceye dayanarak insanlara yardım ediyorum.allah katında yardım ettiğini söylemek uygun değildir ama insanları ne kadar bilinclendirirsek bizim için o kadar iyi olur. Ben elimden geleni yapıyorum insanlara yardım ediyorum ve bu durumdan huzur buluyorum. Herkes bu şekilde düşünse ve düşündüklerini uygulasa ülkemizde veya başka müslüman ülkelerde fakirliği açlığı en aza indirebiliriz herşey Allah rızası için sonuçta herkese iyi akşamlar kendinize iyi bakın .Screenshot_20180527-221459.png

Sort:  

Yüreğine saglik 👏👏

Teşekürler 😊

Türkler olarak birbirimizi takip edersek daha hızlı büyürüz, iyi steemler :)

Proje kurallarında eksiklik vardır. Lütfen düzeltip discord destek ekibimiz ile iletişime geçiniz.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png