You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aşk Algoritması İsimli Romanım

in #tr6 years ago

Hocam tebrikler. Hayırlı olsun.
Eserlerinizin digital ortamda olduğu kadar fiziksel ortamda vücut bulması da çok güzel.

2005 gibi Aşk demesek de "better++ match" diyebileceğimiz, kullanıcılara göre kendini geliştiren bir algoritmaya/siteye başlamıştım.

İşleyiş + Veri tabanı + üyelik onayı kısmına kadar gelmiştim. Ne ki Matrix'i tekrar izlediğim bir zamanda Kırmızılı Kadın sahnesi sonrasında geçen muhabbeti duydum, işler değişti. Kendi üstüme alındım ve orada bıraktım.

İstanbul'da olmasam da kitabı er ya da geç mutlaka okuyacağım için, belki kitap sonrası bu sefer uygulamaya niyet edebilirim ;)

Sort:  

Bundan büyük memnuniyet duyarım. Kitapta algoritma ve uygulamanın nasıl kurgulanacağı konusunda oldukça detaylı bir anlatım var. Sadece yapması kalıyor:)