Pazartesi 1/7 :)

in #tr5 years ago

4A9DFF71-7005-481E-B21F-C30064CAE5F1.jpeg

Herkese yeni bir haftadan merhabalar 😊
Hiç kullanılmamış bir hafta pazartesi salı ..cuma cumartesi ... ooo daha hepsi bizim ve hiç birine el sürülmemiş bu bile beni umuda sürüklüyor.
Her gün için planlarımız vardır belki de (belki de yoktur) ama bizi plansız şekilde bekleyenler de muhakkak vardır umarım güzel şeyler olur 🙏🏽
Ben yine bu sabah çayımı keyiflice içemediğim için çayını termosa koyup evden çıkanlardan oldum :)
Termoslarda olmasaydı neyse iyi ki varlar
Mükemmel bir hafta diliyorum herkes adına, umut hala bir yerlerde gizli önemli olan onu bulup ona sarılıp yola devam edebilmek 🙏🏽
Görüşmek dileğiylee..

Sort:  

Çayımızı termosa koyub evden çıkanlardan deyilim de seher çay içmeden çıkanalardanam.

Aynı hayat farklı hikayeler ..

Her zaman bir plan yapıyoruz ama hayatın planları hep galip geliyor...
Güzel dileklerinin karşılığı güzellikler olsun inşallah. Kaleminin güzelliği bu kısa yazıya yansımış biraz daha doyurucu yazılar görmek isteriz. Yüreğine sağlık...

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim, zamanla daha güzelleri olacaktır.

Mükemmel bir hafta diliyorum herkes adına, umut hala bir yerlerde gizli önemli olan onu bulup ona sarılıp yola devam edebilmek

Umut hepimizi ayakta tutan güzel hayaller kurduran bir olgu. Umut ettikçe hayallerimiz gerçek olur, yeterki hayatta umudumuzu yitirmeyelim. 😊

Ahh en sevdiğim.. 'Umudu olanın acısı bitmezmiş.' Bizim umudumuz olsun acıyla savaşırız. Teşekkür ederim :)