Taşhan Alem-i Çarşı|Afyonkarahisar

in #tr6 years ago

Herkese merhabalar,

Yoğun bir günü çok güzel bir mekanla kapattığımı düşünüyorum. Tabi ki bunu sizlerle paylaşmak istedim.

IMG_20180425_214952.jpg

Bilmiyorum neden bu kadar çok sevdim ama bana çok hoş geldi. Saatlerce oturup çayını, kahveni içebileceğin hoş bir yer olmuş.

Böyle küçük küçük kapılı bütün kapılar aynı bütün dükkanların isimlerinin yazıldığı yer aynı.

IMG_20180425_214939.jpg
Işıklandırmasına bayıldım, her anını çekmek istedim.
IMG-20180425-WA0007.jpg

Şuan tam olarak görünmese de iki katlı bir yer ve üst katı Karahisar Kalesi manzaralı.

IMG-20180425-WA0010.jpg

Ve bir diğer güzel yanı da arkadan hafif hafif gelen ney sesi..
Sonra bu masaların sandalyelerinin küçük küçük olması ayrı bir hava vermiş.

Kısacası çok şirin bir yerdi. İnsanın içindeki duyguları tam anlatamaması ne acı ya .. Sevdim işte :)

Yine az yazılı bol fotoğraflı oldu. Ama atmak istedim fotoğrafları da.

Harf’ler yetmedi anlaşılmama, bari hâl’den anla.
Mevlana

Sort:  

Merhaba @myrose,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Teşekkür ederim desteğiniz için, katıldım.
Görüşmek üzere :)

Ne demiş Orhan Veli Kanık "Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerin ise kifayetsiz olduğunu..." İşte siz de bu durmu yaşamışsınız. Paylaşım için teşekkürler...

Tam da bu teşekkür ederim bu da bana yetti, halimi anlamışsınız.. anlatamasamda

Yazınızı trliste de önerdim :) İnşallah kazanırsınız... @myrose

Çok mutlu oldum, inşAllah teşekkür ederim..