Uzun Zamandır...

in #tr5 years ago

Uzun zamandır yazmadığım için nereden başlamam gerektiğini bilemedim. Ya da yazacak çok şey olduğundan da olabilir. Ama bir yerden başlamak gerekiyordu doğaçlama yazayım dedim :)

Nerelerdeydim ?

Aslında olduğum yerdeyim hala aynı yerde fakat en son gönderim 9 ay önce. Şuan önce kendime açıklama yapmaya çalışıyorum, neden kullanmadım ?

Klasik bir cevabın altına sığınacağım sanırım.

Çok yoğundum.

Neyin yoğunluğu ? Yoğun olmakta bizim tercihimiz aslında. Üniversite 3. sınıf öğrensiyim ve ek olarak da çalışıyorum daha önce bundan bahsettim ama üzerinden çok zaman geçti tabi :)
İkisini aynı anda yapıyor olmak beni biraz yordu. Sömestrı deyim yerindeyse iple çekmiştim ki o da geldi gidiyor bile..

Bundan sonra ki süreç benim için daha sağlıklı geçecek ama buna inanıyorum. Herkesin hayatında zaman zaman bu tarz buna benzer yoğunlukları muhakkak olur. Ohh be biraz yazdım nasıl da iyi geldi :)
Şimdi yavaş yavaş önce ki gönderilerim gibi seyahatlerimden, kitaplardan ve daha bir çok bahsetmek istediğim şeylerden yazılar yazabilirim, bir yerden başladık...

kariiiiiiikatür.jpg

https://www.yenisafak.com/foto-galeri/aktuel/en-komik-karikaturler-5621?page=51

Daha sonra ki gönderilerde görüşmek üzere

Sort:  

Aramıza hoş geldiniz tekrardan. Umarım yazacak çok şeyiniz vardır ve umarım renk katarsınız yine Steemit'e.

Çok çok teşekkür ediyorum, renkli geliyorum inşAllah.

Hoş geldiniz. Edebi eserlerinizde #edebiyat etiketini unutmayın. Siz yokken bazı değişiklikler oldu da. :D

Çok normal aradan sonra teşekkürler Bilgi için :)

tekrar hoşgeldiniz🙋‍♀️
umarım bu defa o kadar ara vermezsiniz, yazılarınızı bekliyoruz:)

Teşekkür ediyorum .)

Kalıcı bir dönüş yaptığınız temennisiyle hoşgeldiniz demek isstiyorum :)

Posted using Partiko Android

Öyle olacak inşaAllah. Teşekkür ederimm :)

Tekrardan aramıza hoşgeldiniz ☺️

Çok teşekkür ederim ☺️


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here