You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1 yıl..

in #tr5 years ago

Canımmm 💕 İyi ki o bir hafta boyunca darlamışım seni hadi gel artık ne zaman geliyorsun diye (:

Yıl dönümün kutlu olsun daha nice senelere diyeyim. Yazını okurken ordan oraya atladım çok eğlenceliydi. Bir ara baktım tanımadığım bir profilde geziniyorum. Nasıl oraya geçtim inan bilmiyorum. "Arif'in Manchester'a attığı golü arıyordum, nereye geldim..." tepkisiyle uzaklaştım hemen :)

Sen hep yaz biz hep okuyalım tamam mı. ❤️💕❤️💕❤️

Sort:  

Nasıl oraya geçtim inan bilmiyorum. "Arif'in Manchester'a attığı golü arıyordum, nereye geldim..." tepkisiyle uzaklaştım hemen :)

ya bu satırları okuyunca kendi kendime güldüm:))
11 kişi arasındaydım eğer tek olsaydım kahkahayı basardım:D

Yazını okurken ordan oraya atladım çok eğlenceliydi. Bir ara baktım tanımadığım bir profilde geziniyorum.

linklere gitmen hoşuma gitti, boşuna eklememişim dimi🙆‍♀️

iyi ki burayı keşfedip beni de sürüklemişsin canım iyi ki sen de tekrar döndün💕😘