1 yıl..

in #tr5 years ago

Kaynak

Nedendir bilmiyorum, doğum günü kutlamayı pek sevmeyen ben; steemitteki bu günü adeta iple çektim diyebilirim. :)
Annelerine ne zaman atta'ya gideceğini soran minik kızların, gelen cevabı parmaklarıyla sayıp 'yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz' diyerek sayması gibiydi benim de hâlim. :) Kutlayınca ne değişecek? Hiçbir şey; ama biraz tuhaf biri olduğumu söylemiştim daha önce de. :) İçimde bir neşe var ve onunla bir müddet mutlu olmak istedim galiba. 🙆‍♀️

Evet tam 1 yıl önceydi, merhaba diyerek adım atışım buraya. Gariptir ki hiç sevmemiştim, içim de ısınmamıştı. Sanki merhaba ve hoşçakal diyordum aynı anda.

O zamanlarda buraya ait değilmişim gibi bir hisse kapılıyordum. Herkes yabancıydı. Asansörde tanımadığı insanlarla birkaç kat yukarı çıkarken, bakışları kaçırarak sabit bir noktaya odaklayıp, bir selam bile vermeyen insanlar gibiydik galiba. 🤷‍♀️

Zamanla arkadaşlarımız oldu. Ne düşündüğünü, ne hissettiğini, neyi izlediğini ve okuduğunu merak ettiğimiz. Bir yazısıyla kederlendiğimiz veya gözlerimizin içini gülümseten satırlar okuduğumuz anlar oldu.

Belki çoğumuz birbirini fiziken tanımıyordu ama rûhen yan yana gibiydik bazılarıyla. Okuduğu yazıya nasıl yorum yapacağını hatta hangi cümleleri alıntılayacağını bile tahmin edebiliyorduk. :)

Bazen de beklemediğimiz cevaplarla bizi şaşırtanlar veya konuyla alakasız yorumlarla, yazıyı okumadığını haykıranlar vardı. 🤷‍♀️

Fakat bazı yorumlar da vardı ki 'çerçeveleyip duvara asmalık' denir ya hani, işte öyleydi benim için. Burada birkaçını anmasam yazık olur. Hem bugün @sudefteri'nin doğum günü değil mi? İstediğini yapabilirsin, izin veriyorum diyorum içimdeki su'ya. 🙆‍♀️



Bazen de taa aylar öncesindeki tavan arasında kalmış yazılara misafir olup, ev sahiplerini şaşırtıyordum. :)

Burayı hep bir blog gibi düşündüm ve o şekilde hareket ettim. İyisiyle kötüsüyle o anki hissettiklerimi kağıda döker gibiydim. Bu güne dek yazdığım çoğu şeyi bana acı verdiğinden yırtıp attığım; ama daha sonra pişman olduğum içindi belki de. Burada onu yapamam diyordum; lakin bazen rahat durmuyorum galiba. 🤷‍♀️

Her şeye rağmen, kötü olsa bile yazılarımı seviyorum çünkü beni yansıtıyor. 🙇🏻‍♀️
Arada gidip okuyorum. Acaba hislerim değişti mi diye kendi kendimi yoklamıyor değilim hani. :) İçlerinde defalarca okuduklarım da var tabi ki.

Dostluk dediğin, bir ruhun iki ayrı bedende yaşamasıdır.

Derken, dostluk diye bir şey gerçekten var mıdır diye sorgulattıran ve beni çıkmazlarda bırakan yazılarım gibi..

Kovboysever kız olarak tanındım; ama son zamanlarda birazcık ihmâl ettim galiba. 🙇🏻‍♀️ Bunda Trt 1'in anlamsız boykotunun da etkisi olduğu yadsınamaz bir gerçek. Hint filmlerine ve yabancı dizilere yöneldim fakat içimdeki sevgim azalmadı. Kumar ve ölüm içlerinde en sevdiğimdi, sonra 7 kardeşe 7 gelin tabi ki. Ayrıca yorumlar da epey eğlenceliydi. 🙆‍♀️
Her filmin bir felsefesinin olduğuna inanıyorum. Keşke bana eşlik eden birileri olsa; ama yaşlı amcalardan başkasının ilgisini çekmiyor kovboylar napalım. 🤷‍♀️


@edebiyat'ın düzenlemiş olduğu hiciv şairleri yarışması için anlatmaya çalıştığım gönlümü put sanıp da kıran kim'i de burada anmasam olmaz. Figâni'ye üzüldüğüm için mi bilemiyorum; ama geçmişte beni hüzünlendirmişti hikâyesi..


'En çok hangi filmi seviyorsun'a verdiğim cevap hiç değişmedi: Harry Potter ve Felsefe Taşı. 🙆‍♀️
Canım sıkkınken okuduğum, müziğini dinlediğim ve bir doz izlemeden geçemediğim bir film. Keşke o dünyanın içine sızıp karanlık ormanda kaybolabilsem. 🙇🏻‍♀️


Trliste ile yoğun ama güzel günlerim olduğu gibi, kendimi discordlarda hararetli tartışmaların ortasında bulduğum ve hatırlamak istemediğim günlerim de oldu.
Kavgacı ve gözlerinde haset kıvılcımı olan şahısların yüzünden, sevdiğim insanların gidişini görmek de hayli üzdü beni..

Kitapların içine gömülüp onlardan heyecanla bahsettiğim, 'ilmeği kaçmış bir hayat bizimkisi' dediğim ama minnoş örgüler yapmaktan vazgeçmediğim, annemin 'ifşa etme bizi' diye söylemesine sebep olan eski hatıraları anlattığım, kovboy hikâyelerinde hep kızılderililerin tarafını tuttuğum, nostaljik şekerlemelerle damaklarda o eski tatları arattığım, sevdiğim şarkıları çalarak sessiz sayfamı şenlendirdiğim, bir radyo tiyatrosundan sinek vızıltılarına anında geçiş yapabildiğim, yol kenarındaki kurabiyeden yola çıkıp upuzuun yazı döşediğim, kumandasızlıktan kendimi yazılara vurduğum, Ani Harabeleri'nin soğuk ve ürkütücü yüzüyle tanıştırdığım, sonbaharı bir eflatun ölüm ile peşpeşe andığım Su misâli geçen 1 yıldı benim için.. 🙆‍♀️


Ben de mikrofonu eline geçirince, kürsüde konuştukça konuşup milleti bıktıranlar gibi olmadım değil mi. 🙅‍♀️
Yok canım o kadar da değildir, hem zaten genellikle uzun yazdığım için çizgimi bozmamış olurum. :)


Tüm muhteşem hikâyeler iki şekilde başlar. Ya bir insan bir yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir.

Steemit de benim için bir yolculuktu. Farklı köşe başlarında bana yol arkadaşı olup eşlik edenlere bir teşekkür etmezsem, yazdıklarımın hiçbir anlamı olmayacak gözümde.

Beni buraya zorla getiren, bir yıl bir ay önceki darlamalarından dolayı o zamanlar içimden kızdığım @neokuduk'a; aramızda olmadığında #tr grubunun sudan çıkmış balık gibi olduğu, her gönüle maddi-manevi dokunuşları olan güzel kalpli @damla'ya; kıpır kıpır hâlleriyle her şeye nasıl yetiştiğini sorgulattıran, Hermione'nin zamanda geriye gitmesini sağlayan kolyeden onda da mı var diye düşünmeme sebep olan, sitenin iyilik meleği @baycan'a;

Meşhur abuk kuşuyla aklımızın ayarlarıyla oynayarak bozan, zihin açıcı yorumlarıyla 'benim bu menşının içinde ne işim var acaba' diye düşünüp hâlâ yazışmaya devam ettiğim iyi yürekli @tahirozgen'e; 'her ne olursa olsun tahirozgen'den önce benim adımı yazmalısın' diye küçük bir çocuk gibi sitem eden doktor'a, aa yine sonra yazmışım adını tamamen tesadüf :) 21 gün sonrasındaki yazılarını merakla beklediğim, bi kase yoğurt'ların efendisi @doctorbishop'a; yarışmalar yaparak #tr'ye biraz hareketlilik getirmeyi amaçlayan, son zamanlarda şiir dinletileriyle de kulaklarımızın pasını silip muhabbet deryasına daldıran, iki ayrı bedendeki tek ruh, güzel insan @sahinadm ve tabi ki @edebiyat'a;

Yazdığı kodlarla sokak lambalarının israfına bir gün son vereceğine inandığım, güzel yorumlarıyla da sayfamı şenlendiren @murattatar'a; bilim-kurgu hikâyelerinin yazarı olarak tanınmasına rağmen, çektiği İstanbul fotoğraflarıyla da benim İstanbul hasretimi birazcık dindiren @muratkbesiroglu'na; uçuk-kaçık yarışma konularıyla, Göbeklitepe projesindeki yönlendirmesiyle daha iyi tanıdığım, yazılarıyla da bir dönem #turkcebilim'e hayat veren @gokhan83kurt'a;

Trliste'deyken yardımseverliği ve özverili çalışmasıyla tüm takımı sırtlayan, nam-ı diğer 'mağara adamı' @kagantrky'a; yardım ve desteğini hep hissettiğim @oendertuerk'e; şehirlerin gizli kalmış yanlarını gün yüzüne çıkaran serisiyle, seyahat etme isteğimi perçinleyen @kabasakal'a; bize o güzel Galata Kule'li simit-çaylı bannerı kazandıran @etasarim'a; duygulu şiirleriyle bizi bambaşka diyârlara götüren @avina'ya;

Steemitte ciddileşme serisini bir gün gerçeğe dönüştüreceğini hiç düşünmediğim, kendisini hâlâ 10. köyde beklediğim @punky'e vee onun hakkında ne söylesem söyleyemediklerim daha fazla olacak, kötü insanlara karşı onu kaybettiğimiz için üzgünüm. Çok sevdiği Nu man o to şarkısının şimdi daha anlamlı geldiği ve bu satırları okuyacağını hissettiğim @arafs'a..

İsmini sayamadığım tüm arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum. 🙋‍♀️

Sen olmak isterdim. İyileştiren olmak, pâk eden olmak, söndüren olmak, cân’ı besleyen olmak, can olmak, tarafsız olmak renksiz/tatsız olmak gibi, her şeye kucak açmak her rengi taşır gibi..
Şifâmsın..

Seni seviyorum.. Sen olmak, seninle olmak isterdim ey su..
Susuzluğum hasretindir.. *

Sızıyı gideren su/suyun sızladığını kimseler bilmez..
Ey su, can/su.. *

*İsmet Özel

Sort:  

Her zamanki gibi özenli ve güzel bir yazı. Yıldönümün kutlu olsun @sudefteri. Nice yıllara inşallah.

çok teşekkür ederim, hep birlikte inşallah:)

Loading...

Vay be, 1 yaş olmuşsun. Ne iyi olmuş da buradaymışsın ben geldiğimde. 1 in yanına 0 ın da geldiği günlere daha çok biriktirdiklerin olması ve onları da böyle bir doğumgünü yazısıyla hatırlatman dileğiyle. 💐🌸🌷🌹🌻🌺

bu güzel temennilerin, güzel sözlerin duygulandırdı beni.. ayrıca mahcup ettin beni çok teşekkür ederim 🤗

Bu siteyi hem varlığınla hem yazdıklarınla güzelleştirin, yardıma ihtiyacı olan herkesin hep yanında oldun, güzel yorumlarla yazıları süsledin, bu platformda beni hiç yalnız bırakmadın hatta benden çok sen benimde yanımda oldun sana ne kadar teşekkür etsem az hakkını ödeyemem sen çok vefalı bir dostsun, iyiki varsın , iyiki tanımışım senin gibi güzel bir yüreği, kovboy şapkalı kız💓🤗

Sana karşı çok mahçubum ben bu yazıyı hemen görmeliydim. İlk kutlayan ben olmalıydım 🙁

Seni çok seviyorum 🤗❣️

çok sağol canım, senin buradaki ve yanımdaki varlığın yeter zaten, kutlayıp kutlamaman o kadar da önemli değil💕

ben de seni seviyorum demiş miydim🤗⚘

Ne kadar güzel ve dolu dolu geçmiş bir sene böyle... Ne kadar samimi ve içten arkadaşlıklar kurmuşsun... Bu güzellikle sen çok yaşa. :)

:) çok teşekkür ederim, ben de yazarken neler geçti aklımdan..

Ne güzel olmuş buraya ısınman ve burada kalman ve benim seni sizleri tanımam, nice mutlu yıllara...

ben de şimdi iyi ki diyorum..
teşekkür ederim, hep birlikte nice yıllara diyorum ben de:)

Steemit yıldönümün kutlu olsun canım 🎂 🎈🎈🎈 Gerçek dostlarını kötü gününde tanırsın derler ya ben de seni öyle tanıdım. Karanlıkta parmakla saydığım kalbi güzel insanlardan biri oldun. İyi ki gelmişsin buralara. İyi ki @neokuduk davet etmiş seni. Ona da kocaman teşekkürler 💐

Ben teşekkür ederim @damla. Hâlâ buralarda olup, insana 'eve dönme' hissini yaşattığınız için. 🌷

çok çok teşekkür ediyorum canım 🌺
senden bu sözleri duymak çok güzel, iyi ki tanımışım seni💕

Sen olmasan yarışmalarımı kim kazanacaktı :))

@tahirozgen mi, @sahinadm mi kazanacaktı... Hah, hiç sanmıyorum. :))

Tüm bunlar yüzünden iyi ki varmışsın. :)

ne güzeldi yarışma heyecanını yaşamak, sonuç tablosuna bakamıyordum bir süre🙆‍♀️
teşekkür ediyorum sen de iyi ki varsın:)

Canımmm 💕 İyi ki o bir hafta boyunca darlamışım seni hadi gel artık ne zaman geliyorsun diye (:

Yıl dönümün kutlu olsun daha nice senelere diyeyim. Yazını okurken ordan oraya atladım çok eğlenceliydi. Bir ara baktım tanımadığım bir profilde geziniyorum. Nasıl oraya geçtim inan bilmiyorum. "Arif'in Manchester'a attığı golü arıyordum, nereye geldim..." tepkisiyle uzaklaştım hemen :)

Sen hep yaz biz hep okuyalım tamam mı. ❤️💕❤️💕❤️

Nasıl oraya geçtim inan bilmiyorum. "Arif'in Manchester'a attığı golü arıyordum, nereye geldim..." tepkisiyle uzaklaştım hemen :)

ya bu satırları okuyunca kendi kendime güldüm:))
11 kişi arasındaydım eğer tek olsaydım kahkahayı basardım:D

Yazını okurken ordan oraya atladım çok eğlenceliydi. Bir ara baktım tanımadığım bir profilde geziniyorum.

linklere gitmen hoşuma gitti, boşuna eklememişim dimi🙆‍♀️

iyi ki burayı keşfedip beni de sürüklemişsin canım iyi ki sen de tekrar döndün💕😘

Steemitteki birinci yılın kutlu olsun. Bir yılda ne güzel günler geçirip ne güzel dostlar kazanmışsın imrenmedim desem yalan olur. İyi ki gelmişsin, iyi ki kalmışsın iyi ki devam ediyorsun @sudefteri

Keşke bana eşlik eden birileri olsa; ama yaşlı amcalardan başkasının ilgisini çekmiyor kovboylar napalım.

demişsin, daha fazla gizlemek istemiyorum yalnız değilsin :) aramızda kalsın kovboy filmlerini senin kadar çok olmasada bende severim, ne zaman tv de denk gelse izlerim. pazar günleri onları izlemek için erkenden kalktığım çok oldu.

çok teşekkür ederim, burada devam edebildiysem onların sayesinde zaten, yoksa burada tek başına kalmak hiç hoş değil, bu en büyük zenginlik🙆‍♀️

daha fazla gizlemek istemiyorum yalnız değilsin :) aramızda kalsın kovboy filmlerini senin kadar çok olmasada bende severim, ne zaman tv de denk gelse izlerim. pazar günleri onları izlemek için erkenden kalktığım çok oldu.

hah işte böyle şeylerle gelin ya saklamayın hepiniz seviyorsunuz dimi:))

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sudefteri.

Doğum günün kutlu olsun. Yazıyı da su kibi içdim. Çox içden, çox duyğusal, çox hassas😘

çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim😘

Yazın benide umutlandırdı. :) Çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık. Bende steemite yeni katılmış birisi olarak, burası artık bana daha sıcak ve daha samimi geliyor. Umarım bende burada dolu dolu bir yılımı geçirebilirim.

siz de hoşgeldiniz:)
umarım siz de seversiniz ve uzun yıllar burda olursunuz:)
teşekkür ediyorum..

İlk günler bende senin gibi hissetmiştim ama zamanla iyi ki de bırakmamışım dedim. Steemit doğum günün kutlu olsun. Daha nice seneler devam edersin umarım :)

demek ki yalnız değilmişim:)
teşekkür ederim, hep birlikte inşallah:)

her zaman burada olman dileğiyle, steemit'te nice mutlu yıllara... :)

çok teşekkür ederim, uzun yıllar hep birlikte burada oluruz umarım:)

Bizler sana teşekkür ederiz. Daha nice nice yılların olacak Steemit’te inşallah.

teşekkür ederim inşallah hep birlikte, burda olmak çok güzel:)

1 yıl gelib geçmiş)) seninle tanışlığımız @mesafe nin grupundan oldu, yazıların her kese oxunaklı idi, şimdi de öyle. 10 yılını kutlarız inşallah :)

evet öyleydi, zaman çok çabuk geçiyor 🤷‍♀️
çok teşekkür ederim hep birlikte nice 10 yıllara diyelim o zaman:)

100 yıl da olur)

haha olsun :)

Minareden atlarim yildonumunuzu kutlarim :))

:) teşekkürler

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste

teşekkür ederim, sevgiler🌺


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

teşekkür ederim🙏

İyi ki gelmişsiniz buraya ve hatta ben de iyi ki gelmişim :) Çünkü sizin gibi bir insanı tanımış olmayacaktım. Bu yüzden çok mutluyum şahsım adına. Eminim diğer arkadaşlar da sizin hakkınızda aynı düşüncelere sahiptir :)

Sadece yazınızı değil diğer arkadaşların da yorumlarını okudum ve onlar da yazınız kadar içten ve samimiydi :) Burada bıraktığınız intiba gerçekten çok güzel. Ayrıca birlikte çalıştığımız dönemlerde de çok güzel işler başardığımızı düşünüyorum sizlerin sayesinde.

Daha nice seneler geçirmeniz dileğiyle :)

çok teşekkür ederim, hep birlikte nice yıllara:)
bu güzel sözleri duymak okumak mutlu etti beni:)
siz de iyi ki gelmişsiniz de iyi ki tanımışız..

buranın etkileşimi çok hoşuma gidiyor o yüzden yorumlaşmayı da başka arkadaşlarımın yazısı altındaki yorumları okumayı da çok seviyorum:)
güzel iz bırakanlardan oluruz inşallah🙆‍♀️

Doğum günün kutlu olsun @sudefteri ...Suya yazı yazmak zordur.Sen yazılarını kalbimize yazdın. Ne kadar akıcı ve güzel bir yazı olmuş. Bilmiyorum bir yerlerde yaziyormusun ama mutlaka kitap yazarsan ilk ben alacağım.İmza günlerinde görüşmek dileğiyle:)

ne güzel sözler bunlar, utandım valla okuyunca🤗
öyle hissettirebildiysem eğer çok sevinirim💕
kitap yazma fikrini de birkaç kez duydum ama pek cesaretli değilim galiba🤷‍♀️

  1. yıldönümün kutlu olsun. Nice yeni yıldönümlerine :)

çok teşekkür ederim, hep birlikte nice yıllara diyelim o zaman:)

Unfortunelly I do not speak your language but I can tell you that your cake is so tasty!!!
Congratulations for the drawing and for the cake!!!
STEEM ON!

Posted using Partiko Android

thank you very much:)
yes looks very tasty :p

*this is Turkish language.

Thank you!!!
I understood It was something like an Arabic language.

Posted using Partiko Android

Congratulations @sudefteri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 2000 replies. Your next target is to reach 2250 replies.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Çıkalı birkaç saat oldu. Akıllı telefona izin olsaydı iki kez seninle sohbet etmek istemiştim. Hatta sinirim bozuldu ranzanın altına neden su defteri ile konuşamıyorum yazacaktım. Ardından ranzanın altı

çılgın sivaslı-atarsa 13-buraya geleni...

gibi yazılarla dolu olduğu için vazgeçtim. Yine de bir pazar günü izin alıp toplantı odasında bişeler yazdım. Sana sözümdü. Birkaç güne fırsatım olur paylaşırım sanıyorum. Seviliyorsun su defteri

o an bu yorumu okuyunca çok sevinmiştim, yeniden aramızda olduğunu bilmek çok güzel..
tekrar hoşgeldin diyorum ve o yazıları merakla beklediğimi söylemek istiyorum🙆‍♀️

Aynen ben de çok sevindim dönmene @doctorbishop , bekliyorum reçetelerini çok uzun zaman oldu 😊

Ocak'taydı di mi. Hep uzak kaldığım günlere denk geliyor. Geç de olsa bu sene kutlamak istedim. Steemit / hive doğum günün kutlu olsun su 🎂

Yakında @arafs 'ın doğum günü gelecek. O dönemlerde bir de @sahinadm var. Sonra @damla sonra da tüm gidenler...

bir zamanlar ne güzelmiş ismi anılacak ne çok insan varmış şimdi yapayalnız kaldık(m)..

teşekkür ediyorum seni gördüğüme sevindim @damla 💜
nice mutlu yıllara hep birlikte

Steemit'e/ Hive'a da doğmuşuz ya; helal olsun bize. :) Yaşlanmışız bayağı. Benden de geç olsa da iyi ki doğmalar. :)