Camiilerde ki gizli şekiller!

in #tr6 years ago

Arkadaşlar merhaba bugün gittiğim bir camii de kaydettim bu resimleri. Daha öncelerden de bazı camiilerde bazı süslerde benzettiğim şeyler olmuştu ama pek umursamamıştım. Ama artık anlıyorum ki bilinçli yapılmış şeyler. Seccadelerde de çok değişik şekiller olabiliyor yüz gibi boynuzlu hayvan figürleri gibi. Aman arkadaşlar oyuna gelmeyelim dikkatli olalım

Bu resim uzaktan normal gibi gözüksede

image

Bu resimde halka içine alınan şeyleri göreceksiniz.

image

Yukarıdaki resimde beyaz sakallı kafasında mavi renkli kavuk olan birisi var. Gözleri bile belli.

image

Bu resimde uzaylıya benzeyen bir surat mevcut boynuzu gözleri kulakları var.

image

Burada da iki insan şekli var birisi kel yüzü belli değil oturuyor vaziyette diğeri de kanatlı bir insan gibi ayakta

Sort:  

Hayal gücün çok güzel diyecektim ama hacı abi hakikaten dediğin gibi şekiller var.

ALLAH yardımcımız olsun. Hacı abi

Amin hacı abi.

Ve beyin bunları süzmeden belleğe alıyor 😑

Ve bu suratlar urkutucu cidden benziyor baska sekil mi yoktu baklava deseni vs

Aynen şekil çok ama itina ile seçilmiş belli.

iyi yakalamışsınız ben de dikkatliyim bu konuda, hemen hemen çoğu seccade ve çinilere canavar suratları iliştirilmiş:/

Maalesef çok yaygın Allah yardımcınız olsun.