KURMACA Bölüm2

in #tr6 years ago

2 Aybüke

Güzelce yaşıyorum burada. Havası temiz, yediklerim lezzetli, içtiklerim beni sarhoş ediyor. Şanslıyız meyveden ve av hayvanlarından yana, sütümüz eksik olmaz ve de yağımız en kalitelisinden her zaman. Çalışıyoruz ve yorgun düşüyoruz döşeğe her gece. Evet, kısıtlanmışız, tam olarak özgür değiliz ancak mutluyuz yine de olabildiğince.

Babam büyük adalıdır. 2 kız kardeşim var. Tam anlamıyla bir dişiyim, zamanımın kadınıyım. Şehvetim yazgımda etkili olmuştur. Kaç kocam oldu veya kaç sevgilim önemsiz ama hep erkeğimi kendim seçtim. Kölelerde tatmin buldum zaman zaman. O zaman adım çıktı. Krallar döşeğinde ağırlandım diğer zamanlar. Bazı zamanlarda ikisini birden idare ettim. Şartlarımız kısıtlayıcı olsa da anaerkil zamanlarda yaşayanlardan gelmiş demek ki genlerim. Şükrediyorum atalarıma.

Zor zamanlarım oldu ve ayrıca da dışlandım ama hep gurur duydum çocuklarımla. Gözden düşürmek isteyenler oldu beni ve fakat koruyucularım da vardı, siz onlara melek diyorsunuz. Bir kızım ve iki erkek evladım oldu. Bazen düşünürüm, çocuklarımız mı çizer yollarını yoksa onu doğuranlar zaten belirlemişler midir az çok olacakları?

Korkmaz ile evlendim. Onun ikiz kardeşi ile de aldattım onu. Timur ile. Ne yapayım doğam böyle. Ben doğurganım daha üstünüm, böyle gördüm büyüklerimden. Selam olsun Anadolu’da yaşamış bütün ana toprak kadınlarına ve de ayrıca kara denizlerde yetişen Amazon savaşçılarına.

Kocam ve sevgilim analarıyla bir olup tek yarım erkek kardeşlerini; babalarının gözbebeği ve varisini, kalleşçe öldürmeselerdi buraya sürüklenmeyeceklerdi.

Kovulmayacaklardı vatanlarından ve eminim ki anaları, o gururlu kadın, kendini kıymayacaktı bu yüzden kahrından. O ana ki, güzelliği dillere destandı ve uğruna ne kanlar döküldü zamanında. Anlatır belki o da hikayesini size bu zamanda veya başka zamanlarda!

Erkeklerimin ikisi de alfa erkeği, lider yaradılışlı ve dominant karakterler. Didişirler, yarışırlar birbirleriyle yerli yersiz. İktidar ararlar kuyruklarını bacaklarının arasına alıp kaçmamış gibi eskiden. Uçlardan uçlara savruluyoruz yaptığımız şeylerde anlayacağınız. Her günümüz ayrı macera. Her ne olursa olsun, ailenin kutsallığını kıskançlıklarıyla yaralamaya gerek var mıydı? Bana mı düştü bunları dillendirmek, ne haddime. Ben de sizler gibi şeytana uyuyorum sıklıkla. Olanları anlatayım da siz karar verin hangi değerler daha üstünse sizin gözünüzde. Ve aynı mı gösterir sizin terazi toplum terazisiyle?

Bu açık hava hapishanesine sığındığımızda, ya da tıkıldığımızda, başıboştu buraların. Ağa savaşa gitmiş, dönmemiş. Önce Korkmaz liderliği ele aldı gözü pekliğiyle. Yaşadık bir süre böylece, siz deyin aylarca ben diyeyim yıllarca. Zamanın akışı farklıdır bizim oralarda. Daha da güzeli sürprizlerle doludur, atlar ileri geri size fark ettirmeden. Dinlemez mekan falan.

Oğullarım Atik ile Tetik, Korkmaz’dan oldular, kefil olurum buna başım üstüne. Yine de tam emin değilim, intikam konusunda fil hafızasına sahibiz de, öte yandan bazı konularda yarışıyoruz balıklarla unutkanlıkta. Ya da içtiğim berrak üzüm suyunun aksine yıllanınca benim hafızam da bulanıklaşıyor mu? Gelgitlerden alıyorum ben de nasibimi.

Yoruldum biraz bugün, ancak anlatacağım yine de size Korkmaz’ı bir süreliğine de olsa nasıl ağalıktan indirdim ben. Ve o nasıl alt etti kardeşini bunun üzerine.

Benim adım Aybüke.

devam edecek...

Sort:  

Very beautiful colour

Posted using Partiko Android

You got a 7.70% upvote from @upmewhale courtesy of @ozeryilmaz!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

nice good post

This is an awesome contest - thanks!

Looks like rainbow lightning

Hocam doğa her bir şeyin organiyini sunmuş size . Tadını çikarın )

Congratulations @ozeryilmaz! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations @ozeryilmaz! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard notifications improved

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations @ozeryilmaz! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 4000 upvotes. Your next target is to reach 5000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - The party continues

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations @ozeryilmaz! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Congratulations @ozeryilmaz! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 7000 upvotes. Your next target is to reach 8000 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

HiveBuzz Ranking update - New key indicators
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!