keşke...

in #tr6 years ago

2000'li yılların başıydı. Mardin'de çekmiştim fotoğrafı.İzinsiz çekim yaptığım halde içten bir tebessümle karşılık vermişti bana, kan ter içinde işini yapan güler yüzlü amca.
Fotoğrafları karıştırırken gözüme çarptı yüzündeki tatlı tebessüm. Aradan uzun yıllar geçmişti. Tayinim Mardin'e çıkmıştı. Hafta sonu yanıma fotoğrafı da alarak Mardin'e gittim. Daracık taş sokakları arkamda bırakarak iş yerinin olduğu sokağa vardım. Zaman adeta durmuştu. Aradan onca yıl geçmesine rağmen her şey ilk günkü gibi yerli yerinde duruyordu. Fotoğrafı iş yerine bakan gence uzattım.
'' Yıllar evvel çekmiştim. Şimdi sahibine vermek istiyorum'' dedim...Uzun uzun fotoğrafa baktı. Kısa bir sessizlikten sonra başını kaldırdı.
'' O benim babam'' dedi kısık bir ses tonuyla.
'' Geçen yıl kaybettik onu.''
Ne diyeceğimi bilemedim. İçimde bir boşluk oluştu aniden. Boğazıma düğümlendi sözcükler.
''Başınız sağ olsun'' diyebildim sadece.
Biraz da kızdım kendime ;
'' Keşke daha evvel getirseydim fotoğrafı'' diye...
..............
Keşkelerimizin az olduğu bir dünya dileğiyle sevgiyle kalın...

IMG_E3607.JPG

Sort:  

Steemite hoş geldiniz... Yazınızı okurken duygusallaşmamak elde değil ama ben yine de deneyeceğim.
#cointurk etiketini kullanarak ekibimize destek olabilirsiniz ve sizlerin yazılarını daha kolay bulabiliriz.

küratör projemiz @try-market ile @kusadasi ve ekibi ile oylanarak devam ediyor. Her gün 15 kadar yazı seçip aşağı yukarı 1$ kadar oy veriyoruz. Bugün siz de seçildiniz.

Discordumuza gelip bilmek istediğiniz her şeyi öğrenebilirsiniz :)