Sort:  

Benim dualarım hep spam kutusuna gitti.
Semaya yöneldiğimde çöp kutusu boşaltıldı kafamdan aşağı.
Gözlerim çok gezdi benim
bir de ellerim
Ben hiç gezmedim oysaki.

ben dua etmeye bile fırsat bulamadım
bir keresinde yine dua edecekken bir sürü palyaço saldırdı bana
sonra palyaçolar özür diledi gerçi
özür dilemeyi bilmek de erdemdir değil mi

Palyaçoların duaları çalındı çünkü
Nerede bir dua eden görseler
Saldırıyorlardı
Neyse ki erdemleri henüz çalınmamıştı.

Palyaçoların özürleri de çalınmamıştı
çalamamışlardı
çalabilseydiler işte o zaman dünya kötü bir yer olurdu ve ben belki de palyaço olurdum. Ama palyaçolar erdemsiz olamazlar. Bu yüzden ben palyaço olamadım.

Aslında dünya kötü bir yerdi
ve sen de erdemli
Ama palyatif palyaçolar vardı
ve onlar senin algılarını bozmuşlardı

Ben palyaço olabildim mi yani?

hocam onun cevabı ileriki bölümlerde, spoiler vermeyelim. Henüz playlist aşamasındaydın son bölümde. :)