@gezi Projesi Hazırlık Aşamasında

in #tr5 years ago

Merhabalar,

Bir süredir başlattığımız #gezi projesi ile Steemit'te paylaşılan seyahat ve gezi yazılarına oy atıyoruz. Geçenlerde paylaştığımız tanıtım yazısı sayılabilecek birkaç post ile projeyi duyurmaya başladık. Bu postta henüz yapım aşamasında olan @gezi projemiz hakkında biraz bilgi vermek istiyoruz.

Projemiz için kullanılan @gezi hesabını uzun arayışlar sonucunda elde ettik. Hatta onca arayışın ardından tam da umutsuzluğa kapılmışken sahibinin aniden gelip hesabı kullanmayacağını belirttikten sonra recovery adresini değiştirerek projenin temelini atmış olduk. Hesap sahibine teşekkür ederiz.

Gezi yazısı, edebi tür olarak vazgeçilmez eserlerin ortaya konduğu bir türdür ve gelişimini günümüz teknolojisi ile aynı hızda sürdürüyor. Gezi projesi ile gidip gördüğünüz, fotoğrafladığınız, çizimler yaptığınız, not aldığınız yerler hakkında yazdığınız gezi yazılarına Steemit'te oy atma fikrini temele alarak harekete geçtik. Projenin temel düşüncesi; gezerken hissettiğiniz güzel duygularınızı, yaşadığınız unutulmaz anları blockchainde tam olarak ölümsüzleştirirken kazanç elde etmenizdir. Gezip gördüğünüz yerleri arkadaşlarınızla paylaşarak hem sosyal hayatınızı renklendiriyorsunuz hem de Steemit şartları bağlamında kazanıyorsunuz.

Tıpkı @trliste, @edebiyat ve ileride yola çıkaracağımız @trproje gibi @gezi projesi ile de insanları gülümsetebilmek bize yeteri kadar mutluluk veriyor. Seçtikleri kaliteli yazıları oylamalar için öneren çalışkan @hosgeldin ekibine ve tüm destekleyenlerimize teşekkür ederiz. Projemiz, kurallarımız ve diğer detaylalarla ilgili önümüzdeki günlerde açıklamalar yapacağız.

Saygılarımızla,
@damla & @sahinadm

Sort:  

Hayırlı olsun ;)

Teşekkür ederim hocam. Şanslısın @edebiyat seni seçti. :)

Hadi ya çok şanslıyım :) ee ödül ne @sahinadm hocam

Ödül konuk yazar olmak :D

@edebiyat hocam böyle ödül mü olur, ceza gibi ya :) Yazamıyorum ben lütfen anlayın.

Anlamak mı, @edebiyat mı? ahaha :D ahahaha :D ahahaha :D

Yani @etasarim, bakış açını değiştirirsen ceza olarak da algılayabilirsin; ama @edebiyat bunu ödül olarak algılamışsa diyecek yok. :D

Teşekkürler :)

@etasarim ballısın seni yanlışlıkla %100 oyladım. :))

Posted using Partiko Android

Hızlı şarja tak istersen :))

Kaç oldu ki bakayım. :))

Posted using Partiko Android

Bu yazı @steemboard listesine girer artık :)

Posted using Partiko Android

harikasınız @sahinadm & @damla 💕
hayırlı olsun, artık güzel güzel gezi yazıları okuruz diye umuyorum:)

nasıl başlar bu yeşil ve mavi yolculuk
hangi gemi kalkar bu ülke limanlarından
hangi mavilikler karşılar seni
kıyılar zincir olmuş bileklerde..

teşekkür ederiz @sudefteri 💜
Ankara gezisi yazısı bekliyoruz o zaman yakın zamanda 😃

şey kem küm🙆‍♀️
senin gibi biri kırılır mı hiç peki tamam:p

Teşekkür ederiz @sudefteri. Çok gezer misin? :)

Çok gezer misin?

Bu soruyu okuyunca, @sahinadm bot mu oldu dedim bir an kendi kendime. Bot diline de hakimsin hocam maşallah. Bir dil bir insan çok dil çok :P

O diller benden sorulur abi ne diyorsun :D 4

Çok uyur musun?
Çok mu?
Hiç mi?
Hadi canım?

:D

Aslında @avina daha bir hakimdir o dillere. Aramızda botlarla en uzun muhabbeti kendisi yapmıştı zannımca. Yılların tecrübesi sonuçta.

Hiç sorma hocam ya botu yorumda çağırıyorsun yorumunu oyluyor diye bir video ardından uyguladım iki gün trend yaptı yazılarım 😂

Şahaneydi ya ben çok eğlenmiitim okuyunca :))

Posted using Partiko Android

@maonx de anlar bu işlerden :D

Ben konuşmaya çalıştım bir ara onlarla. Baktım beni anlamıyorlar bir daha konuşmadım.:))

:) ne desem bilemedim sonra @etasarim gibi olmayalım:p

yok sen öyle olmazsın. :D

@sahinadm hocam ne demek sen öyle olmazsın :S

Balina olamaz hocam. :))

neyse @sahinadm hocam öyle olsun :D

bol gezi yazıları görmek dileğiyle. Hoş olsun, güzel olsun, çiçek olsun.💐

Teşekkürler olsun efendim. :)

Teşekkür ederiz, @tahirozgen 'den de bir gezi yazısı bekleriz :)

🙄 Astral seyahatler de kabul ediliyor muydu? :)

@gezi kategorisine giriyor kabul edilmesi lazım 😃

o zaman şahane 💫 😃

Ya bu süper bir fikir. Tahir bu işi biliyor @damla. Bence onu Astral Seyahatler başkanı yapalım. :))

Evet bence güzel fikir. Başka türlü diğer gezegenlerle ilgili #gezi yazıları görme şansımız olmayabilir :))

@tahirozgen'in Marstan gezi yazısı getirdiğini düşündüö de bir an; harika olurdu. :))

Posted using Partiko Android

Bilumum gezegenden sizlere selam getirmek için bu seyahatleri değerlendirmeliyim. 👽👽👽

astral seyahat mi hmmm en sevdiğimden:)
ne zaman okuruz:)

🙄nasip, kısmet bu işler 😀

Hadi bakalım. Hayırlı olsun. Gün geçtikçe daha güzel işlere imza atıyoruz. Güzelin güzelini de yapacağız. Teşekkürler @damla.

Ellerinden gelenin fazlasını yaparak Steemit'te herkese ulaşmaya çalışan @hosgeldin ekibine de müteşekkirim. Sevgiler. :)

Ben de sana teşekkür ederim her şey için :)

Rica ederim @damla. Teşekkürler. :)

Pardon teşekkürler karışmış. Sana da teşekkür ederim @edebiyat :))

Hmm tamam. Bu @partiko da iyi var. :))

Posted using Partiko Android

bence de hosgeldin ekibi çok şeker :))

Çok tatlılar değil mi oy oy yerim yerim… ıyhx
olmadı abi ben insan yemem ki. :)

Dokunur zaten, bu kadar fazla şeker insülin direncini de altüst eder.

sen en iyisi gezdiğin yerlerde yediğin makul şeyleri anlat gezi etiketini kullanarak.

ben çok gezdim abi
gözlerim kapalı ellerim ellerim açık
semaya yönelip duaya tutunacakken
altımdan saplanan ir kazıkla çok gezim ben

Benim dualarım hep spam kutusuna gitti.
Semaya yöneldiğimde çöp kutusu boşaltıldı kafamdan aşağı.
Gözlerim çok gezdi benim
bir de ellerim
Ben hiç gezmedim oysaki.

ben dua etmeye bile fırsat bulamadım
bir keresinde yine dua edecekken bir sürü palyaço saldırdı bana
sonra palyaçolar özür diledi gerçi
özür dilemeyi bilmek de erdemdir değil mi

@damla @sahinadm gezi projesi hayırlı olsun platforma renk katacak güzel bir proje çok güzel gezi yazılarının yazılacağına eminim, ben de müsait olunca Konya gezisi yazısı yazacağım bir video bile çektim mehteran gösterisi vardı ☺️

Teşekkür ederiz canım. Yazını merakla bekliyorum :)

Yorum yapanlara oy mu atsak? :)

Güzel olur :)

Ya diğer üyelerden birileri gelse de oy atsam diyorum ama kimse gelmiyor. :)

Posted using Partiko Android

Davet ettin mi? Gelirler :))

Discordlarda everyone yaptım. Yorum etkinliği var dedim ama bakalım. :) Gelmezlerse de kendileri bilir. Oy dağıtıyoruz gelmiyorlar. Bak nasıl koşa koşa geldim. :))

Posted using Partiko Android

Hayırlı olsun:) #gezi projesinin daha da büyüyeceğine inanıyorum. Bugüne kadar verdiği destekler için de teşekkür ediyorum :)

Posted using Partiko Android

Ben de teşekkür ederim güzel yazıların için :)

Biri beni çağırdı sanırım... Hmm @sahinadm buradaymış. Anlamalıydım. Neyse bu gün muhatap olarak @etasarimi seçiyorum. :)

ne o yoksa @etasarim mi yine konuk olacak @edebiyat'a

neo kim abi? :)

neo bir coin olur kendisi.

ya bizim köyden birinin adı Neo idi :D babasının adı da Ali. :))

Sizin köy coinmarketcap olmasın, Ali Baba nın da coini var çünkü :P

Yemin ediyorum böyle bir şey düşünmemiştim. :D Harikasın ya :D Bağlantıyı süper kurdun. Kablolu mu kablosuz mu bağlanıyorsun abi? :))

Yoooo olamaz, böyle ödül mü olur ya :)

@etasarim nereye gitti acaba ve neden gitti acaba ve nasıl gitti acaba? :)

neden acaba @sahinadm hocam :)

ben bilmem ki abi neden? :D

ödülü geri vermeye gitt bence :) öyle yapıyor o genelde.:))

'ben aslında yokum' oldu :D

Ya nasıl fena insanlarsınız siz @sudefteri , @tahirozgen ve @sahinadm hocam. Ben balina olayım siz görürsünüz :P

Şu an yorumlara yetişemiyorum. :))

Posted using Partiko Android

dert değil, yorumlar sana yetişsin yeter.

@sahinadm nasıl bu kadar hızlı oluyor anlamıyorum. Yavaş çalışan tarayıcıyı ona vermiştim oysa. :))

Posted using Partiko Android

Kandırmış seni.

Posted using Partiko Android

Ben ne şeytanım var ya.. Oyaladım onu. Ortam bana kaldı. :D

Senden de bunu bekliyorduk.

Posted using Partiko Android

Ben bile beklemiyordum oysa :)

Posted using Partiko Android

Ya partiko, o da mı beklemiyordu sanki.

Posted using Partiko Android

Congratulations @gezi! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You made more than 900 upvotes. Your next target is to reach 1000 upvotes.
You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Valentine challenge - Love is in the air!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @gezi!
Your post was mentioned in the Steem Hit Parade in the following category:

  • Comments - Ranked 7 with 124 comments

Congratulations @gezi!
Your post was mentioned in the Steem Hit Parade for newcomers in the following category:

  • Comments - Ranked 1 with 124 comments

I also upvoted your post to increase its reward
If you like my work to promote newcomers and give them more visibility on the Steem blockchain, consider to vote for my witness!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Hello @gezi! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Congratulations @gezi! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @gezi! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 10 replies. Your next target is to reach 50 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Next Hive Power Up Day is November 1st 2020
Trick or Treat - Share your scariest story and get your Halloween badge