02 Mart 2022 tarihli #tr etiketli yazılar

in #tr2 years ago

| Bir önceki yazımız | Sonraki yazımız |

  • 23 Şubat 2022 tarihli TR etiketli postlardan listelenenler. Tüm yazarların emeklerine sağlık.

    SıraYazarlarÖdül (HBD)
    1@sonfecisinan0.010
    2@tuugce0.010
    3@wagner320.010
    4@helindrn0.010
    5@tht0.010

    Hive Sebil Blog

    @sebil hesabı; 17.01.2022 tarihinden bu yana
    3,222 HP
    güce ulaşmıştır. Bu zaman içerisinde listelenen yazıların yazarlarına toplam
    1,120 HBD
    ödül dağıtmıştır. Bizi takip eden ve destek veren tüm arkadaşlara teşekkür ederiz.
    Arkadaşlar bu sıralar çok yoğun çalışmaktayım. Ama tr etiketli yazıları gün içinde okuyorum. Gönderi yaparak başlattığım işi mümkün ölçüde devam ettirmeye gayret gösteriyorum. Anlayamadığım bir sebepten gönderilerdeki ücretler sıfırlanmış. Güzel başlayan süreç biraz sıkıntıya girdi. Tüm zorluklara rağmen hesabı ilerletmeye çalışacağım. Delegasyon yetkisi veren arkadaşlara da ödeme yapamayacağımı üzülerek belirtmek istiyorum. Hayırlısı olsun.
Sort:  

teşekkür ederim.
neden eksi oy almış bu post acaba

Ben teşekkür ederim. Sanırım post önceki yazılarla benzer nitelikte olduğu için. Bu arada geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Umarım halen salgınla mücadele eden tüm hastaların, sizin çevrenizdeki gibi manevi olarak destek olan, pozitif arkadaşları vardır.

geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Umarım halen salgınla mücadele eden tüm hastaların, sizin çevrenizdeki gibi manevi olarak destek olan, pozitif arkadaşları vardır.

teşekkür ederim, tüm hastalar şifa bulsun ve umarım ki manevi destek olan arkadaşları vardır.

Desteğiniz için çok teşekkür ederim 😊