04 Şubat 2022 tarihli #tr etiketli yazılar

in #tr2 years ago

Merhabalar, günün yazılarından derlediğimiz listeyle yine beraberiz. Bugün iki tanıtım postumuz var. İki de listemize ilk kez dahil olan arkadaşımız olacak. Kendilerini böyle güzel paylaşımlarla tekrar görmeyi diliyoruz.

İlk tanıtım postumuzun konusu oyun ile alakalı. Her konuya yer verilen platformumuzda oyun dünyasına meraklı olan arkadaşlar için alternatif olarak oyun listenize ekleyebilirsiniz. Herkes gibi pandemiden nasibini almış arkadaşımız @shatargat, bizlere eline geç de olsa gelen bir oyunun tanıtımını bizler için yapıyor. İyi eğlenceler diliyoruz.

Sıradaki tanıtım yazımızın konusu sinema dünyasından bil film tanıtımı. Tesadüf olacaktır ki önceki oyun içeriği de bu tanıtım filminin konusu da korku üzerine. @mehmetfix korku tarzı sevenler için daha önce benim de haberdar olmadığım bir film seçmiş. Cesareti olan arkadaşlara iyi seyirler diliyorum.

Aramıza yeni katılan @pawpawcat arkadaşımıza hoşgeldin diyerek şirin kedicikleri konu alan yazısına sayfamızda yer veriyoruz. Daha önceden de İstanbul'a turist olarak gelen turistlerin gözlemlerini dinlediğimde şehir içerisinde bulunan kedi ve köpeklerin çokluğundan bahsederek bundan çok memnun olduklarını dile getirmişlerdi. Kalabalık ve zamanla yarışan bu megapol şehirde bizlere sakinlik ve gülümseme katan sıcak dostlarımıza, bizlerde İstanbul'un esnafı kadar sevecen olmalıyız.

Listemize ilk kez yer bulan diğer arkadaşımız da @wagner32. Kendisinin anlam dolu bir şiirini yazısından okuyabilirsiniz. Kendisine bu güzel paylaşımı için teşekkür ediyoruz.

Son yazımızı, fotoğraf paylaşımları yapan @mervee arkadaşımızın gönderisi olacak. Benim favorim de ikinci resim, gerçekten çok güzel görünüyor. Afrika Turu'na çıkan bir turist havası var. Çalıların arasında sanki yırtıcı bir hayvan çıkacakmış gibi geldi. Bu güzel fotolar için teşekkürler.



28 Ocak 2022 tarihli #tr etiketli postlardan listelenenler. Tüm yazarların emeklerine sağlık.

SıraYazarlarÖdül (HBD)
1@busenaz0.001
2@hiveormani0.001
3@akkann0.001
4@bilgin700.001
5@rumeysaozer0.001
@sebil hesabına destek olmak isterseniz |1HP | 5HP| 10HP | 25HP | 50HP| 100HP | linklerinden delege yapabilirsiniz.