Dostluk kazansın

in #tr7 years ago

Her ne kadar kulağa klasik bir tabir gibi gelse de gerçekten dostluk kazanmalı bence. Sizce hayatta dostluk kazanmalı dediğiniz neler var?

Dostluk…

İlk önce dostluğun ne olduğundan bahsetmek istedim. Sizce dostluk farklı şeyler de olabilir ve buna saygım da sonsuzdur. Lakin bence dostluk, sadece bu dünyalık bir durum değildir. Bilir misiniz bilmiyorum ama eskiler hep derler ahiret dostuyuz biz diye. Bu kelime tabiri her zaman ilgimi çekmiştir. Ve kısaltarak da derler ki ahiretliğim derler. Ben de bu tabiri babaannemden duymuştum. O yüzden dostluğun sadece bu dünyanın içerisinde kalan bir durum olduğuna inanamıyorum.

Dostlarım…

Şahsen herkes gibi ben de çok az dosta sahibim. Belki aranızda dünyalarca dostu olduğunu söyleyen çıkacaktır ve vardır. Lakin ben dostluğu ince dokuyan ve sık eleyendenim. O yüzden arkadaşım vardır ama dostum çok azdır. Benim buzamana kadar hayatımda iki dostum oldu sadece. Gerçekten çok az biliyorum ama pek arkadaşlık kurmayı beceremediğimden kaynaklanıyor doğrusunu demek gerekirse. Biri liseden biri üniversite hayatımdan... Lisedeki dostum dediğim kişiden haber yok artık beni arayıp sormuyor. O yüzden onunla bağım kalmadı diyebilirim. Yani anlayacağınız bir tane dosta sahibim. Üniversitede kaldığım devlet yurdundan arkadaşım. Benden küçük olmasına rağmen benden olgun davranır kendileri.

Dostluk kazansın…

Dostluk kazansın kelime grubunu nereden hatırlıyorum diye düşündüm bu yazıyı yazarken. Sanki bir yarış sonrası deniyordu değil mi? Bunu hatırlayamadım ama bence dostluk kazansın bir hayat felsefesi haline gelmeli. Yani bununla demek istediğim yarışlar olmasın değil, sadece araya yarışlar ve rekorlar girmesin. Bence yarışmalar hayatın tadı olmaktadır. Lakin bazen yarışmalar ve sınavlar yüzünden dostluklar ve arkadaşlıklar kalmıyor ortalıkta. Ben buna karşıyım. Yarışmalar olsun ama gerçekten sonuç ne olursa olsun gerçekten ama gerçekten dostluk kazansın. Benim hayat görüşüm şöyledir: Bu dünya zaten fani ve zaten bizim bildiğimiz kurulu düzen sahte ise neden dövüş ve kırgınlık olsun aramızda. Olmasın bence. Ve sanırım bu yüzden olsa gerek ki arkadaşım yok.

Sort:  

I am Groot! :D