Hayatın Acısı Ve Tatlısı

in #tr7 years ago

Üniversite hayatımda çok yapardım. Bir otobüse binip kulaklığı takıp insanların yüz ifadelerine bakmayı. Ben biraz sorunlu bir gençlik yaşadığım için yaptıklarım biraz garip gelebilir. Peki, siz yaptınız mı hiç öyle tuhaf şeyler?

Neler mi yaşadım?

Lise ve üniversite hayatımda birçok sorun yaşadım ya da yaşadığımı sandım. En basitinden birçok sağlık sorunu ile karşılaştım. Tek başına kalmanın zorluklarını yaşadım mesela. Ben liseden itibaren ailemden uzak yaşadım. Tabi ki de tek başına değildim, arkadaşlarım vardı ama yine de çok zordu. Hatta itiraf etmeliyim ki kuralların ve sıkı yönetimin zorluklarına katlanamayıp psikolojik sorunlar bile yaşadım.

Nasıl başladı?

Sorunlarım lise sonda stres kaynaklı olduğunu düşündüğüm bir şekilde başlamıştı. İlk başlarda uyuyamıyor ve kafam sürekli ağrıyordu. Aklıma kötü düşünceler hakim olmuştu çünkü. İlk başlarda çok rahatsızlık çektim ve inat ettim psikiyatriye gitmedim. Sonralarda ise dayanamayıp hastaneye gittim. Oradan da psikiyatriye yönlendirdiler beni. Girdim doktorun yanına. Yemin ederim ki psikiyatri doktorunun da bir tedaviye ihtiyacı vardı. Çünkü hiç gülmedi bana karşı. Hem de hiç. Sonra hap verdi. Bitesiye kadar kullandım sonra tekrar gitmedim doktora.

Peki, ne oldu dersiniz?

Üniversiteye başlamıştım ve arkadaşım yoktu. Ne yalan söyleyeyim üniversite hayatını hiç sevmedim ve asla da sevmeyeceğim. Çok yapmacık geliyordu bana. Sonraları Üniversite dördüncü sınıfta tekrar başladı rahatsızlığım. Bu sefer isteyerek gittim doktora. Ve çok faydası oldu. Şu an da bir yıldır tedavi görüyorum ve çok da iyi sonuç verdi. Yani iyiyim.

Peki, hayatımda iyi şeyler oldu mu hiç?

Hayatımda acı çektim. Eminim ki tek çeken ben değilim acı çeken. Hayatımın bu devrelerinde hep acı hissettim sanki. Öyle gibime geliyor ama değil. Çünkü üniversite sonuncu sınıfta aşık oldum mesela. Onunla birçok vakit geçirdik. Şimdi yollarımızı ayırmış olsak ta o benim iyileşmemi de sağladı. Zaten kendisi hastalığımı biliyordu ve hastane personeli idi. Bana bu konuda ve aslında itiraf etmeliyim ki her konuda yardımcı olmuştu. Teşekkürlerimi iletiyorum kendisine. Daha sonra olan iyi bir şey ise hastalığımın olumlu gittiğini öğrenmemdi

Sort:  

Very good post. . . @serinsular

Congratulations @serinsular! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!