You are viewing a single comment's thread from:

RE: Utah - Moab Kamp Macerası - Part I

in #tr2 years ago

öyle bir anlatmışsın ki sanki yolculuğa seninle birlikte başlamış gibi hissettiriyorsun, araya sıkıştırdığın bilgilerle de ansiklopedi sayfasına veya bir broşür sayfasına göz atıyormuş gibi oldum 🙂

her bir yolculuk ayni zamanda bir macera oluyor. iyi kotu yanlarini anlatmayi seviyorum. sadece resim ve bilgi versem eksik kaldi gibi hissediyorum bir de.

frizbinin mucidine söylediklerine gülerken bu bilgiyi görmek üzdü :(

enteresan olan isminin oyle kalmis olmasi. gercekten de bu yuzden mi konuldu bilinmiyor ama col havasina sahip burasi.

kovboy filmlerinden fırlamış gibiydi zaten manzara.

kovboy sapkali dayilar hala buralarda dolasiyor 🙂

devamını bekliyoruz :)

haftasonuna yazacagim umarim. tesekkurler yorumun icin!

Sort:  

ilk defa bu kadar profesyonelce yazılmış bir yazı okuyorum. Adım Adım her keresinde hem duygularınız hem heyecanınız hem de araya serpiştirdiğiniz bilgilerle çok hoş yazı olmuş. Resimler çok güzel sizinle birlikte bende yolculuk yapar gibi oldum. Hele ki Tabelalı yolda:)) 127 Saat filmini izledim bu arada filmin sonuna kadar izlemek zorunda kalıyorsunuz. Nasıl kurtulacağını görmek için. Elinize sağlık çok beğendim ve hayran kaldım.

Yorumun icin cok tesekkurler. Kaybolmadigim icin mutluyum :)) Film de gercekten guzel bir film. Gercek hikaye oldugunu bilseniz bile inanmasi zor oluyor.