You are viewing a single comment's thread from:

RE: @gezi Projesi Hazırlık Aşamasında

in #tr5 years ago

harikasınız @sahinadm & @damla 💕
hayırlı olsun, artık güzel güzel gezi yazıları okuruz diye umuyorum:)

nasıl başlar bu yeşil ve mavi yolculuk
hangi gemi kalkar bu ülke limanlarından
hangi mavilikler karşılar seni
kıyılar zincir olmuş bileklerde..

Sort:  

teşekkür ederiz @sudefteri 💜
Ankara gezisi yazısı bekliyoruz o zaman yakın zamanda 😃

şey kem küm🙆‍♀️
senin gibi biri kırılır mı hiç peki tamam:p

Teşekkür ederiz @sudefteri. Çok gezer misin? :)

Çok gezer misin?

Bu soruyu okuyunca, @sahinadm bot mu oldu dedim bir an kendi kendime. Bot diline de hakimsin hocam maşallah. Bir dil bir insan çok dil çok :P

O diller benden sorulur abi ne diyorsun :D 4

Çok uyur musun?
Çok mu?
Hiç mi?
Hadi canım?

:D

Aslında @avina daha bir hakimdir o dillere. Aramızda botlarla en uzun muhabbeti kendisi yapmıştı zannımca. Yılların tecrübesi sonuçta.

Hiç sorma hocam ya botu yorumda çağırıyorsun yorumunu oyluyor diye bir video ardından uyguladım iki gün trend yaptı yazılarım 😂

Şahaneydi ya ben çok eğlenmiitim okuyunca :))

Posted using Partiko Android

Yalnız botun biraz sapık bir yapısı vardı :)

@maonx de anlar bu işlerden :D

Ben konuşmaya çalıştım bir ara onlarla. Baktım beni anlamıyorlar bir daha konuşmadım.:))

ben sen anlarım. Çok anlarım ben hocam. :)

biz bi ara @arafs ve @baycan ile yaptığımız yorum etkinliğinde konuşmuştuk, sonu pek iyi bitmemişti:)

Seni anlamayan botu biz de anlamayız! Plakasını almış mıydın?

Posted using Partiko Android

:) ne desem bilemedim sonra @etasarim gibi olmayalım:p

yok sen öyle olmazsın. :D

@sahinadm hocam ne demek sen öyle olmazsın :S

Balina olamaz hocam. :))

neyse @sahinadm hocam öyle olsun :D

tamam olsun hocam. sağ ol :D