Sev. Affet. Özür dile. İnsan ol.

in #tr7 years ago

Çok uzun zamandır sizlerle bir araya gelemedim arkadaşlar ama şu ara gerçekten hayatın bana getirdikleri arasında sanki biraz sıkışmış haldeyim. Sanki yaptıklarım bana yetersiz geliyor. Böyle hayata karşı zayıflamış gibi hissediyorum kendimi. Galiba rutin depresyon hallerinden birini yaşıyorum. İnsanın üzerine böyle garip ama mecburi olan bir sıkıntı çöker ya , ondan kurtulmak için gereken aslında sabretmektir ve belki biraz da savaşmak.Savaşmak. Evet kesinlikle savaşmak.

İnsan kendini yine de böyle bir duruma karşı her zaman hazırlıksız yakalatıyor. Her neyse bunlar elbet halledeceğimden ya da bu durumları geçeceğimden eminim. Ne de olsa insanız yaşamak bizim doğamızda var.

Yaşamak doğamızda var derken bazılarının yaptığı gibi insanlık dışı yaşamaktan bahsetmiyorum.Hani her tarafı naiflik kokan her adımı cesaret olan her dokunuşu şefkat olan insan gibi yaşamaktan bahsediyorum. Çünkü böyle yaşayan insanların sayısı o kadar azaldı ki anlatamam size arkadaşlar.Artık yaşamak insanlar için mücadele haline gelmiş hele ki birde zorlu bir başlangıç yaptıysa bazen insanlıktan çıkıp insan gibi yaşamayı bırakan hayattan arkadaşlarımız da var. Önemli olan bunlara rağmen kötü başlangıçlı arkadaşları bile bu hayatı sevdirmek değil mi ?

Sevdirmek demişken. Hala size bu hayatı sevdirecek birini bulamadıysanız o zaman lütfen elinizi acele tutun zaman akıyor !

Sizi hayatın keyfinden alı koyan sizi üzen belki de sevdiklerinizden ayrı tutan her şeye karşı savaşmak hatta zafer kazanmak. Pes etmemek mühim olan şu an birini özlediysen onu ara mesela ya da yanına git hadi durma. Birini kırdıysan iki kelime söyle özür dilerim de mesela. Birine kızgınsan onu affet mesela sırtını sıvazla geçer gider her şey de. Durmak bakma şu an bu yazıya. Eğer şu an depresyona sokan hayattan soğutan zevk almanı engelleyen ne varsa kurtul ondan. Hayattan zevk almaya bak. Özür dilemek seni seviyorum demek seni affettim demek en büyük zevkleridir bu hayatın.

Zevk demişken. hala size bu hayatın zevklerini aldıracak birini bulamadıysanız o zaman lütfen elinizi acele tutun zaman akıyor !

Sev
Affet.
Özür dile.
İnsan ol.

ÇAĞRI

Sort:  

Tebrikler. @anadolu'dan %36 oranında bir oy aldınız. Kaliteli içerikler ürettiğiniz sürece yanınızdayız.

Ben teşekkür ederim desteğiniz için.