Leziz bir kömbe

in #tr7 years ago

IMG_20171217_205515.jpg

It's a nice burrito. There's chicken and potatoes in it. I would recommend.

Bu nefis arkadaşın adı ; kömbe 😃
Bilenler bilir anneler bir yaptımı herkes toplanır. Kömbe yanına çay herkes toplanır afiyetle yenilir.
Annemın yaptığı kadar güzel olmadı tabi 🤔
Tarife geçicek olursak;
IMG_20171217_175602.jpg

Tavuk göğsü kıyma halıne getırılır ve biraz patates rendelenir. IMG_20171217_175841.jpg

Pulbiber , karabiber ve tuz eklenir. Bir yandan da hamur yoğurulur. Hamur için un , tuz, su ve maya koyulur. Miktarını ben kafama gore yaptım. 😃
IMG_20171217_181552.jpg
Yumuşak güzel bir hamur oldu ve tepsime göre açtım.IMG_20171217_181400.jpg
Karısımı ve uzerıne tereyağı koydum. Fırınladım.
Ve sonuç çok güzel oldu. 👍 Elime sağlık.

Sort:  

İlk kez duydum ama gerçekten çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık

Güzele benziyor

nice

Offf...Bu gönderiye denk gelmek hiç güzel olmadı şimdi!
Anacığımın kömbesi geldi gözümün önüne, yanında da çay :(
Ama anacığımdan çok uzaktayım. Hoş, yanında olsam da artık yaşlılıktan hastalıktan hamur işleri yapamıyor. Başka kim yaparsa da yapsın, bir insanın annesinin yaptığı gibi olmuyor hiç bir şey...

Bu arada sizin malzemeler biraz farklıymış :) Bizimkiler klasik patatesli veya peynirli (çökelek) olurdu. Hani nadiren patatesli olana ara ara küçük kuşbaşı kavurma etler serpiştirilirdi bonus niyetine :)

Annelerın yaptığı gıbı olmuyor hıc bır zaman Allah onları başımızdan eksik etmesin 🙏 buda benım tarıf olsun guzel oluyor boylede ama dedıgınız gıbı de yapıyoruz ....

Elinize sağlık . Hangi yörenin yemeğidir zatı şahaneleri . ilk defa gördüm ve duydum

İç anadoluya ait diye biliyorum, bir kayserili olarak çok severek yaptığımız bir yemektir kendisi...👍

haydaa ben öğrenciyim yaa yapma ablam böyle şeyler :D ellerine sağlık afiyet olsun.Umarım karabükte biriside bunu yapar da gel beraber olsun der :D

Öğrencilik zor umarım yeme fırsatı bulursunuz. Napalım bizimde ekmek kapımız bu paylaşımlar bana lazım 😃

Sende haklısın be ablam :)

güzel bir paylaşım olmuş

Eline sağlık hocam 😊 iyi ki yeni yemek yemişim kömbe krizine girmedim 😁

Harika, kömbeyi bilenlerin sayısı hızla azalıyor. Bu kültürü yaymak lazım. Ellerinize sağlık! :)

Tesekkur ederım 👍

Elinize sağlık :) Daha önce hiç yemedim ama güzel bişeye benziyo

Evet cok guzel oluyor deneyın derım👍

You got a 2.20% upvote from @upme requested by: @ygmraykt.
Send at least 1.5 SBD to @upme with a post link in the memo field to receive upvote next round.
To support our activity, please vote for my master @suggeelson, as a STEEM Witness

This post has received gratitude of 2.88 % from @appreciator thanks to: @ygmraykt.

Cok lezzetli görünüyor . Ellerine sağlık ..@ygmraykt.

Teşekkür ederim 👍

This post has received a 2.96 % upvote from @buildawhale thanks to: @ygmraykt. Send at least 1 SBD to @buildawhale with a post link in the memo field for a portion of the next vote.

To support our daily curation initiative, please vote on my owner, @themarkymark, as a Steem Witness

Elinize saglık.

merhaba yazılarınız güzel ve kaliteli bir şey sormak istiyorum yazılarınızdan nasıl gelir elde ediyorsunuz bende blog tutmaya başladım ama pek rabet görmüyor gibi başka yapmamız gereken şeyler var mı

https://discord.gg/6QGRtKG
kanalına katılın ayrıca bot kullanarak sayfanızı , itibarınızı ve paranızı yükseltebilirsiniz.
byn–yeşilbag dan bir yazı »
☆ TR tagini ilk sıraya koymayı unutmayın!🔝
Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

Ekran daki resmi görünce gözlerim kömbe kelimesini aradı ve gördüm çok sevindim. Kömbe bizim vazgeçilmez yemeğimizdir.

Aynen öyle nefis ve geleneksel yemek 👍

perfect (:

Oohh afiyet olsun.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by YUNUS EMRE from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

zahmetli ama tadı damakta kalan bir şey olsada yesek ya

You got a 11.38% upvote from @allaz courtesy of @ygmraykt!

Sneaky Ninja Attack! You have been defended with a 5.28% vote... I was summoned by @ygmraykt! I have done their bidding and now I will vanish...Whoosh

This post has received a 20.32 % upvote from thanks to: @ygmraykt.
For more information, click here!!!!
Send minimum 0.010 SBD to bid for votes.
The Minnowhelper team is still looking for investors (Minimum 10 SP), if you are interested in this, read the conditions of how to invest click here!!!
ROI Calculator for Investors click here!!!

You got a 10.01% upvote from @upmewhale courtesy of @ygmraykt!

nefis görünüyor elinize sağlık

Elinize sağlık size afiyet olsun :)

Erzuruma sevgiler selamlar @ygmraykt