Вітаю усих україномовних жителів Стіміту!

in #ua6 years ago

Хотіла би почати з того, хто я така. Звати мене Катя, і мешкаю у столиці. Сама приїхала сюди навчатися, та не стала вже повертатися назад. Я займаюся по життю тим, що створюю речі придумані мною або іншими людьми. Також часто сама приймаю участь у фотозйомках, і влаштовувала для багатьох дівчат. Наші дівчата можуть прикрасити собою будь який одяг. У цьому можна буде переконатися у моєму блозі. Я буду писати про фотопозування, проводити майстер класи з пошиття, та аналізувати останні тренди. Також у моєму блозі буде місце й для роздумів, особистих думок з приводу нових фільмів, програм, подій.
Буду рада знайомству)
13754365_924752074337175_8468134627427794147_n.jpg

Sort:  

Hey Katya

Вітання!))

дякую, приємно

Ласкаво просимо!)

навзаєм

Добро пожаловать на платформу! Тема вашего блога далеко не моя, но буду рад взаимопомощи...

спасибо, в этом конечно и смысл, разные люди с разными взглядами в одном месте

Вітаю. Давайте дружити )