А той другий празник...

in #ua2 years ago (edited)

Згадую слова відомої колядки.

"А той перший празник Рождество Христове..."

На Різдво у нас було сонечко, а згодом красивий сніг. Я писала про нашу прогулянку в центрі міста, можете побачити, що тоді була справжня "єврозима".

1642168036747-01.jpeg

"А той другий празник Святого Василя...

А от на другий празник погода остаточно зіпсувалась. Нуль на термометрі, мряка, сирість. А ще в нас сьогодні чимало старших людей святкують Новий рік за старим стилем:) Для мене ж зараз головне завдання не застудитись, все більше знайомих зараз хворі, бо краще вже мороз, аніж така слякоть.

1642168094311-01.jpeg

"А той третій празник святе Водохреща.

Ну, кажуть в народі, що на Йордан чи Водохреща завжди є сильний мороз. Дійсно, так часто буває. Торік якраз у ці дні у нас був сильний мороз. Я не синоптик, але дуже б хотілося помірного морозу і сонечка. Адже так швидко минають ці дні. Ніби вчора готувалися до святкування Нового року, одягали ялинку, обдумувати меню...

IMG_20220114_160839.jpg

Що ж, зате є і хороша сторона медалі: все ближче весна. Дякую що завітали! До зустрічі!

Sort:  

Весна... Так, гарне слово:)))Але мені ще мало цього року колядок, зустрічей і святкувань. Чомусь настрій кудись зник, мабуть через погоду...

Так, погода не дуже то. Сподіваюся, ще поколядуємо!

І день довший ) Я теж поглядаю на свої гірлянди і ялинки і думаю - коли то їх розбирати 😄

Дякую за відгук! Так, збільшення дня відчувається... А ялинку ми зазвичай розбираємо аж перед Стрітенням:)