Sort:  

Det er lidt det problemet er, hvis det er meget meget lidt og du ikke aktivt køber :D

For der er nok nogle af dem som ligger i top 50-100 i LP'en, som også bare tilføjere token hver dag til LP, som vokser meget hurtigere end dig xD

Er det ATX? :D

Der er ikke meget at købe i ATX (ja, det er den 😃)
Starter småt og ser hvad der sker. Vil aktivt forsøge at få flere så jeg kan få større position

Kiggede lige på ATX, shit man får mange tokens for at være i den LP xD
Men mange af dem virker useless, hvis du spørger mig xD

Jeg havde på et tidspunkt $200 i alt spread ud på forskellige LP's og synes ikke det var worth it i længden xD

Jeg er også kun 1 LP pt.

Dem der ikke er brugbare bliver bare solgt 😆

95% af dem eller hvad? xD

Sådan ca, ja 😆 Synes nu faktisk den er lovende, jeg havde ikke set hvor mange tokens der var før jeg kiggede i dag 😄

Damn xD
ATX er ved at være old faktisk :p