Εσωτερικός εχθρός! Internal enemy!

in #writing6 years ago

3e0094a1-9c2b-47b1-9298-fc2b96e3b846.jpeg


Image source: Pixabay

Μέσα στον σκοτεινό λαβύρινθο του νου μου,
έχω πιάσει τον Μινώταυρο των φόβων μου από τα κέρατα,
τα πυρωμένα μάτια του προσπαθούν να με υποτάξουν,
έχω κουραστεί από την μάχη αλλά το μόνο που με κρατά ακόμη ζωντανό,
είναι που ξέρω ότι ο Μινώταυρος αυτός είναι ένα ψηφιακό GIF στο μυαλό μου,
δημιούργημα του άλλου μου πλαστού εαυτού! ......πρέπει να το νικήσω!
Βέβαια στον μύθο του Μινώταυρου, του λαβύρινθου των παλατιών του Μίνωα,
ο Θησέας είχε την βοήθεια της Αριάδνης και χρησιμοποιώντας το νήμα που του έδωσε,
μπόρεσε να βγει από από εκεί νικητής! ......... αλλά στην δική μου περίπτωσή,
η δική μου Αριάδνη δυστυχώς χάρισε το νήμα της στην Πηνελόπη,
για να υφάνει νυφικό σεντόνι για τον καλό της που κάποτε θα επιστρέψει!
.......αλλά έστω και έτσι, εγώ πρέπει σίγουρα να νικήσω για να μπορώ στο εξής
να κοιτάζω την υπόστασή μου επάξια κατάματα και να νοιώθω για πάντα ελεύθερος!

Inside the dark labyrinth of my mind, I have caught the Minotaur of my fears from the horns,
its burned eyes, trying to subdue me, I'm tired of the battle, but the only thing that keeps me alive is that I know that, Minotaur is a digital GIF in my mind, is one creation of my other bad self!
...... I have to beat it! ..... I must be a winner when I look again on true myself!
Of course, in the Minotaur legend of the Minos Palace, Theseus had the help of Ariadne,
using the thread who given by his beloved Ariadne, was able to get out a winner!
......... but in my own case my Ariadne, gave her thread to Penelope to weave a bridal bedsheet for her beloved!....... but I must definitely win this battle to be able to look at my existence with honestly,
when I return to my true life!

Thanks!!!
@onart


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

υπέροχα λόγια... κάθε πρόταση έχει πολύ μεγάλο νόημα..
καθε πρόταση 1000 λέξεις!! Καλό απόγευμα.

Ένα δροσερό σχόλιο ...... από ένα ευγενικό φίλο! .....@nikosnitza σ΄ευχαριστώ!

μου αρεσαν και μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά που γράφεις!
Καλό βράδυ φιλε μου..

@nikosnitza, Καλό βράδυ .... ειρήνη στο μυαλό και στους γύρω σου Νίκο!

Αυτή είναι η πιο όμορφη ευχή που εχω πάρει τον τελευταίο καιρό!
Καλό βράδυ, κι σε εσενα εύχομαι ηρεμία και ειρήνη.

Fear is the mother of morality-says Nietzsche.I agree with him.I can say also that without fear your personality would be shallow.

Ο φόβος είναι ένα συναίσθημα του ανθρώπου που δημιουργείται από τη συνειδητοποίηση ενός πραγματικού ή πλασματικού κινδύνου ή απειλής.
Δεν μιλάω για τον ενστικτώδη φόβο που προστατεύει αλλά για τον
αυθαίρετο πλασματικό!

Αυτο το πράγμα που νιώθεις χωρίς να καταλαβένεις ,και ειναι σαν η σκια σου?
(Ναι το ξέρω οτι δεν ειναι φόβος που νιώθεις οταν κανεις αλεξίπτωτο!:)

Δεν έχουμε φτιαχτεί για να πετάμε .... το ένστικτό μας τότε
ανάβει το λαμπάκι του φόβου για να μας ειδοποιήσει να
προσέχουμε! Το λαμπάκι όμως ανάβει και όταν κάποιος
που κατάφερε να τον εμπιστευόμαστε, μας φυτεύει ψεύτικους
φόβους που λειτουργούν με την δική μας αποδοχή σαν
πραγματικοί φόβοι!..... για αυτούς μιλάω!
Ένας φίλος που εκτιμώ, κατάφερε να τους ξεριζώσει κάνοντας
καθημερινά και μεθοδικά ότι ήταν αυτό που τον φόβιζε!
Έχει ξεπεράσει υψοφοβία (μικρός έβλεπε όνειρα που έπεφτε ενώ
πετούσε), κλειστοφοβία ..........! Το πιο πιθανό είναι να σου λέω
πράγματα που ήδη ξέρεις ........ σε κρίνω για πολυδιαβασμένο
άτομο! :)

Κατί που αναφερα και 'γω στο ποστ με την σπηλιά...
Απο σενα μαθαινω παρα πολλα!
Δεν θα το ξανα πω οτι μ'αρεσει παρα πολυ το γραψιμο σου.

Μερικές φορές οι φόβοι μας είναι ο μεγαλύτερος εχθρός μας!

Αν τον επιτρέψεις να σε αλώσει @anna89 γίνεται αδυσώπητος,
..... αποδομεί την αυτοκυριαρχία σου!
......είσαι χαμένος(η)!