Čtení na léto + odkaz na soutěž o knihu

in #cesky2 years ago (edited)

To si takhle zase prokrastinuju na internetu, když narazím na recenzi knihy od Kate Listerové Podivuhodná historie sexu. Neuplynulo ani pět minut od přečtení článku a už jsem knížku objednával přes eshop. Dnes ji mám doma.

IMG_20220622_210435.jpg

Rozesmálo mě samotné autorčino věnování: Pro moji rodinu (promiňte!)

Hned první kapitola seznámí čtenáře s Dějinami kundy. Toto slovo se prý v knize objeví 213x(!) a autorka se netají tím, že jej miluje. I když má v současné době význam vulgární, jedná se o slovo staré a poctivé, jak se v této kapitole snaží ukázat.

Myslím že mě o prázdninách čeká poučné, zábavné a možná i vzrušující čtení. Určitě o tom napíšu.

Objevil jsem, že knihu právě můžete vyhrát v soutěži na irozhlas.cz. Ale pospěšte si, termín ukončení je 24.června v 18:00. Losuje se o 10 knih.

Odkaz na soutěž

tazi_vcela2-pr.png