Přílet do Úlu

in #cesky4 years ago

Hive 5!

Zdravím pozdravem pilných včeliček a čmeláků, kteří se probudili po dlouhém spánku a po přeletu do nového úlu se pustili do práce v další, snad úspěšné sezóně. Nejspíš jsme i během dvou dnů bezpracně zbohatli (vím, že toto se má říkat až po realizaci zisku).
Samozřejmě bych to nebyl já, abych něco nezvrtal.
Možná znáte ten vtip, jak Brežněv soptí na politbyru proti časovým pásmům. Vladivostok volá zásadně o půlnoci, to už jsem pod parou a vůbec nerozumím, co chtějí. Nebo jsem chtěl s Ronaldem urovnat spor ohledně raket, ale vzbudil jsem ho ve dvě ráno. Byl strašně naštvaný a žádná dohoda nebyla. A největší trapas se stal minulý týden. Volám papežovi, jak se cítí po atentátu a on měl ještě hodinu před ním.
Takže asi víte, co jsem provedl. Měl jsem nějaký volný Steem, a půl hodiny před forkem jsem ho převedl na burzu a vyměnil na BTC. Co jsem provedl jsem si uvědomil, až když bylo po forku.

Jaký je ekvivalent k českému rybníčku, česká plástev? Ve včelařině se vůbec nevyznám. Každopádně přeju hodně zdaru, snad se nové měně podaří etablovat na burzách a vývoj půjde kupředu mílovými kroky (čemuž ale já nepřispěji a budu dál černým pasažérem, jen rozdám hlasy svědkům).
Je super, že funguje frontend PeakD, dobrá práce.

Ještě přidám fotky ze včerejší procházky, kdy jsme s bíglíkem na lesní cestě vyrušili při milostném aktu žáby.

90948939_531270540869891_4670775014549618688_n.jpg

Raději budu končit, článek se začíná podobat slovnímu průjmu pana premiéra.
Ať se daří a buďte zdrávi.

Sort:  

Jj. zdraví i tobě

On to asi stále ještě bude rybníček :) Alespoň pokud jde o mě ;)

Létající ryby taky existují :)