Bzenecká hřebenovka (Jižní Morava) - Horní hora

in #cesky3 years ago

image.png

Sobotní teplé počasí lákalo na procházku přírodou. S rodinou jsme tedy vyrazili ze Bzence směr vinice ... ze začátku lehké stoupání, dál a dál od hluku města. Po cca 0.5hodce jsem vylezli na hřeben Horní hory, odkud jsou na jednu stranu vidět Chřiby a na straně druhé se táhnou Bílé Karpaty. Okolo už jen krásná příroda, vinohrady....a "pracanti", kteří zvelebovali svoje políčka a vinice.

nově vysázený vinohrad

image.png

...někteří lidé mají pro tuto práci opravdu cit...

image.png

budka ve vinohradu. Mě hned při pohledu na tuto fotku napadlo " Slovácko sa nesúdí"

image.png

V pozadí Chřiby

image.png

Bílé Karpaty byly v oparu...pokud člověk ví, že tam jsou, tak je najde

image.png

Cílem naši procházky byla kaple sv. Floriána a sv. Šebestiána, která byla v roce 1945 zničena ustupující německou armádou, ale nyní je od roku 2017 znovu obnovena v barokním slohu. Kaple je místem konání občasných bohoslužeb a zároveň poskytuje lidem prostor k jejich setkávání. Ve věži kaple je umístěno schodiště, které umožní vyhlídku do kraje....

image.png

image.png

Celkově to hodnotím za přijemnou procházku...7km v nohách ... a to myslím na sobotní odpoledne stačí ;-)

Sort:  

Ahoj, jsem rád, že jsi byla takhle finančně oceněná. Ale jak Tě zbavit @spaminator , nevím.
!LUV

Ahoj, nějak si neumím vysvětlit, proč mě @spaminator označil, čím jsem ho popudila. Ach jo....

Myslím, že Ti vyčítá, že jsi přebírala doslovné znění článků, kde jsi výslovně neuvedla citaci zdroje.

Kdysi jsem v Bzenci byl. Už si ani nepamatuji, že tam je takový kopec :-)
!BEER
za použití #aroundworld

Tak to musiš přijet znovu, máme tu krom kopce i výborné víno! ;-)

:-). Mám to trochu z ruky. Občas ale jezdím do Znojma, tak aspoň z dálky zamávám :-)


Hey @ivet, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Hi @ivet, you were just shared some LUV thanks to @krakonos. Holding 10 LUV in your wallet enables you to give up to 3 LUV per day, for free. See the LUV in your wallet at https://hive-engine.com or learn about LUV at https://peakd.com/@luvshares https://ipfs.io/ipfs/QmUptF5k64xBvsQ9B6MjZo1dc2JwvXTWjWJAnyMCtWZxqM