Rozhovor s Bohem

in #cesky3 years ago

Tak už jsi zase tady? Víš, že tě vždy rád vidím. Ptej se.

Ano, jsem tady, Bože, protože vím, že mě neodmítneš. Jsem rád, že tě máme.

I já jsem rád, že jste se mnou. Beze mě byste byli opuštění a já bez vás bych postrádal smysl existence.

Vím, co máš na srdci.

Očistec. Místo, či stav duše, kde dochází k odstranění zla. Existuje? Mám vůbec právo to vědět?

Můžeš v to věřit. Tak, jako věříš v to, že teď mluvíš se mnou.

Věřím v to. Je to tedy stav duše?

Ano. V mém království je potřeba, abychom byli jednotní. Očistec, jak říkáš, pomáhá dosáhnout duši zemřelého jednotu se mnou. Oddělím zlé a to dobré zůstane.

Zrno od plev, jak řekl Ježíš.

Ano, jen z dobrého zrna vzejde úroda.

Nedokáži si ten proces očištění představit.

Nevadí, jednou jím projdeš. Je to působení mé neskonalé lásky k lidem, nemusíš se toho bát.

Nebojím se toho, že se s tebou jednou shledám. Bojím se toho jen tak, jako se bojím všeho nového, neznámého. Tebe jsem poznal a vím, že žiješ v mém srdci. Snažím se, abys byl v něm živý.

Když budeš chtít, budu v něm živý navěky. Ano, a babička tě trápí. Nemusíš se bát, nic zlého nespáchala. Byla to má vůle, abys jí pomohl svojí modlitbou.

Tak to bylo tedy kvůli mně?

Ano.

Teda. Vidím tvůj úsměv Bože. Ty jsi věděl, že mě trápilo, že jsem babičce nikdy pořádně neřekl, jak jsem jí měl rád. A věděl jsi, že mi modlitby pomohou se s tím vyrovnat.

Bylo to tak, jak říkáš. Teď už to víš.

Takže babička vlastně v žádném očistci nebyla?

Ale byla, její duše se vyrovnala s tvojí láskou a odešla ke mně.

Takže teď je vše v nejlepším pořádku.

Ano, tví blízcí jsou všichni u mě, nepochybuj.

Věřím ti, Bože. A děkuji.

Můžeš za mnou kdykoliv přijít. Stejně tak, jako za mnou mohou přijít i ostatní. Odpovím všem, když budou chtít naslouchat mým slovům.

To má ženuška mě přivedla na myšlenku, že bych s tebou mohl vést dialog.

Ano, byla to její vůle v souladu s mým plánem. Přál jsem si, abys mě více slyšel. Ale čekal jsem, až to budeš sám chtít.

Chtěl jsem to v okamžiku, kdy jsem toužil vědět, zda je ženuška ta pravá žena pro můj život.

Tvá touha byla tak silná, že jsem tě vyslyšel.

Potvrdil jsi mi to. A nemýlil ses. Vidím tvůj úsměv na tváři Ježíšově. A vidím i naši dcerku. Těším se, až jí budeme moci pokřtít.

I já se těším, až znovu stanete před mojí tváří, všichni tři.

Děkuji ti za vše, Bože. Někdy si zas promluvíme, nemohu se dočkat.

I já se těším na tvé otázky. Buď s láskou.

air-bubbles-3790915_640.jpg

Obr. Pixabay.com

Hive logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

Krásné <3 a věř že ty mě kolikrák inspiruješ :-*

Dostal jsem odpověď... To mě těší, děkuji, ženuško :-*

Congratulations @jjprac! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 150000 upvotes.
Your next target is to reach 160000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP