Sázka na HODL, aneb pod 30.000,- USD za BTC

in #cesky3 years ago

Jsem v kryptoměně, tak nějak, čtyři roky. A vlastně pořád nerozumím podstatě... Prostě píšu články, nebo protáčím faucety, nebo čtu články... A hromadí se mi různě nějké čaulíře, které doufám vyměnit za něco pro sebe užitečného. Jednou. Nebo to udělá, jednou, můj syn.

Když jsem nastoupil, byl BTC pod 3.000,- USD. A do půl roku byl přes 18.000,- USD. To byla jízda! Šestinásobek! Pak to do roka postupně vyklesalo na asi 4.500,- USD. Bylo mi to jedno. Měl jsem tam houby. Nedal jsem do toho ani korunu. Jen trochu práce a invence. HODL!

Pak se kryptoměny nějak pytlíkovaly, stoupaly, klesaly... A na začátku tohohle roku byl BTC asi za 30.000,- USD. A dubnu jsme byli na 61.000,- USD. To byla jízda! Fakt? Akorát dvojnásobek...

V okamžiku "O" jsem byl v kryptoměně asi za 7.000,- USD. A říkal si:"Vybrat, nevybrat..." Sto padesát tisíc korun... Vytrhne mě to? Ne. Příliš málo na to, aby ty peníze proměnily můj životní styl. Ale dost na to, abych si drbal hlavu, kdybych o ně přišel. Přišel? Nikdy jsem je neměl...

Nakonec jsem si vybral zůstat. Kdyby to třeba ještě povyrostlo... A jsme znovu na půlce, pod 30.000,- USD/BTC. Nedrbu si hlavu. Podstoupil jsem riziko s vědomím, že se to stát může.

Co dál? Půjde krypto nahoru, nebo do kytek? Myslím, že to nikdo neví. Přečetl jsem si smysluplné teorie tak i tak. Vybral jsem si, že bude stoupat. Jednou. Statisticky tak za čtyři roky... A to už budu připraven vystoupit. Stanovil jsem si nový cíl. Jakmile budu na 15.000,- USD, vystupuju.

To není cíl pravého kryptoměnáře. Ten čeká na všeobecnou adopci a zhodnocení následkem nějaké užitečnosti. Já mám cíl ryze spekulační. A může mi nevyjít...

Můžou kryptoměny zaniknout jako celek? Správný kryptoměnář bez přemýšlení vyhrkne, že ne. Che. "Důl, copak mi někdo může vzít důl? Vždyť to je díra v zemi!"

Přeci jen už mám nějakou životní zkušenost. Může se slečna Gréta postavit proti proof of work? Mohou novodobí Rudí Khmerové kryptoměny zakázat? Historie zná Savonaroly i Pol Poty, kteří něco podobného dokázali...

Je těžké manipulovat kryptoměnu? Stačí vytisknout pár miliard (nebo stamiliard) papírků a kryptoměnu začít nakupovat. A nemusíte je ani tisknout. Kouzlo "Fiat!" umějí i komerční banky... Dají úvěr své dceřince...

Ale můžu být i příjemně překvapen. Může se stát něco, co si neumím představit. Co vyžene cenu krypta nahoru... Třeba Ti spekulanti. A za čtyři roky budu připraven.

Co z toho pro mě plyne? Být teď chamtivý, dokud se trend neotočí. Ne, že bych nakupoval... Ale chci víc psát, a dát pár desítek minut denně faucetům a reklamám. Teď to dělám skoro zadarmo. Ale co až se ceny zečtyřnásobí...

Na Hive jsem doubledelfín. To už stojí za tu hoďku denně. Už si nemohu dovolit kurátořit jen tak, od oka... Jistě, podpora #cesky je základ. "Ty mi helfneš, já Ti helfnu..." Taková "win - win strategie. "Zatím to funguje. Uvidíme, co přinese HF26... Určitě se blíží.

Nevím, jak Vy. Já jsem zvědavý. A ať to s kryptoměnami dopadne jakkoliv, moji zvědavost to ukojí. Takže i v případě zániku a zmaru si budu moct říct:"Byl jsem u toho. Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se!"

kraki-a.png

Sort:  

Nedávno jsi se ptal, jestli jde něco někam pronajmout nebo delegovat.
V jednom komentáři mi někdo nabídl, abych delegoval 'sporty' na @brofi. Koukl jsem na jejich profil a je tam jen jeden článek. V něm pár grafů, seznam tokenů, které přijímají jako delegaci a nějaký návod. Nemáš-li do čeho píchnout, můžeš "študovat" :-)

Díky, podívám se. !LUV

LUV

Connect

Trade


@bucipuci, you've been given LUV from @krakonos.

Check the LUV in your H-E wallet. Daily limits change soon, check @LUVshares for info. (3/3)

Tak ti přihodíme další čaulíře.
!BEER
!LUV

LUV

Connect

Trade


@krakonos, you've been given LUV from @jjprac.

Check the LUV in your H-E wallet. Daily limits change soon, check @LUVshares for info. (3/3)

Díky.
!LUV

LUV

Connect

Trade


@jjprac, you've been given LUV from @krakonos.

Check the LUV in your H-E wallet. Daily limits change soon, check @LUVshares for info. (1/3)

Není zač.
!BEER


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Do you want to win SOME BEER together with your friends and draw the BEERKING.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @xlisto.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

Vím, že ji tady o těch různých faucetech (? :) ) a klikáních na reklamy ze peníze už jednou psal. Ale nechtělo by se ti sepsat ještě něco podobného? Jako co používáš teď, co smysl má, co nemá a tak podobně? :)

Jinak samozřejmě přeju, aby ti to za ty čtyři roky hodilo lambo a důchod v Karibiku!

!luv

Díky za přání... Ale Karibik a lambo by pro mě byly za trest. O klikačkách něco napsat můžu. Abych věděl, máš v tom ohledu nějaké zkušenosti?

Zhruba vim o co jde, ale zadne zkusenosti s tim nemam :)

Nakupuji pravidelně. Je pravda, že nynější pokles mě začal trochu stresovat, když jsem kupoval při 60,50,40 tisících. Ale správný Hodler by měl být v klidu. Tak se taky snažím to brát s nadhledem. Pořád mám dobrý průměr.
!LUV
!BEER
!WINE na zkoušku

LUV

Connect

Trade


@krakonos, you've been given LUV from @zirky.

Check the LUV in your H-E wallet. Daily limits change soon, check @LUVshares for info. (1/3)


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @zirky for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.