Slaměným vdovcem, nebo samoživitelem?

in #cesky2 years ago

Zval mě kamarád na grilování... Když nemám doma ženu, že přeci můžu kdykoliv. No, nevěřil, že nemůžu...

Mám vytřeno, vypráno, umyté a uklizené nádobí a nakoupeno. (Žehlím málokdy. Snažím se mít všechno nežehlivé, praní bílá na 40 a na 60, barevné na 40 a na 60 stupňů.)

Byl jsem se synem na pětačtyřicetiminutové procházce. Asistoval jsem mu při sprchování, aby si nenamočil palce v mýdle či šamponu, což se prý nesmí stát. Namáčím mu je do solného roztoku 3x denně. Zopakovali jsme si kraje Pardubický a Královehradecký, poslední Lucemburky, násobení trojcifernými čísly a pády u vzorů podstatných jmen rodu mužského.

K snídani byly topinky, k svačině měl jogurt a kus vánočky. K obědu buchtičky se šodó. (Ty jsem si utrhl od huby a přinesl svůj oběd ze školy, ulevuji si.)
20220509_131912.jpg
Sám jsem si dal ve škole kuřecí polévku s knedlíčky. A doma jsem si udělal zbytkový talíř...
20220509_140453.jpg
Brambor, čočka, hrách, párek, hořčice, paprika, cibule, chleba. Všechno popepřené. Ve skleničce je cabernet savignon. Žena nechápe, že ten žlučník chytil ji a ne mě. Vždyť ona žije tak zdravě... Proti mně.

Žena mě štvala na poštu poslat nějaké vstupenky z akce, na kterou teda nemůže (a že mám tvrdit, že to chci poslat D+1) , a vyzvednout nějaký balíček z Varnsdorfu v Balíkovně. Balíkovna je taky pošta. Tomu ostatně rozumět nemusím. Ve Varnsdorfu je Elite. Tak tuším, co v tom balíku bude.

Jelikož vrána k vráně sedá, tak moje žena je ještě méně computerově gramotná než já. Tudíž se neumí přes telefon dostat na svoji poštu. (Neměla si kupovat Apple. Se Samsungem to umím a poradil bych jí. Ale měla svoji hlavu...) Ve výsledku jí otevírám účet a do mobilu čtu poštu a ona mi diktuje odpovědi...

Vedle toho jsem učil svých pět hodin a jednu jsem suploval. Dělám si přípravy na zítřek... Žena volá, že bych ji mohl navštívit v nemocnici, že jsem tam od soboty nebyl. Že se nudí, že bolesti po kapačkách polevily. Uvidíme...

Syn si stěžuje, že se mu málo věnuju. Teda, abych s ním něco hrál, kreslil, vyprávěl... Venku jsem hráli naši oblíbenou, "Na 42". Čumíme z lavičky na projíždějící auta a kdo první přečte na značce "42", má bod. Vyhrál jsem 7:5.

Zítra přinesu synovi škubánkové opečenky se směsí kuřecího masa, čočkovou polévku si dám sám. Dvakrát.

Nenudím se. Naopak nemám čas. Nechápu, proč se lidi rozvádějí a rozcházejí, když mají děti. Já bych dítě sám uživil, to ano, ale to poskakování okolo..., sám samotný na něj, den po dni... To bych teda nechtěl.
kraki_a.png

Sort:  

!WINE
!hivebits


Congratulations, @zirky You Successfully Shared 0.100 WINEX With @krakonos.
You Earned 0.100 WINEX As Curation Reward.
You Utilized 1/1 Successful Calls.

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.261


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us

Success! You mined .9 HBIT & the user you replied to received .1 HBIT on your behalf. mine | wallet | market | tools | discord | community | <>< daily

$WINE


Hi @jjprac, You Do Not Have Enough WINEX Tokens To Make Another Successful Call.
Please Stake More WINEX Tokens.
(We Will Not Send This Error Message In Next 24 Hrs).

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.261


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us

Žena nechápe, že ten žlučník chytil ji a ne mě.

Jestli ono to nebude tím, že ty ten žlučník průběžně zvykáš ;)

Tak přeji, ať je žena i @kraki brzo fit, aby se i Tobě ulevilo.

PS: Ta číslovka 42 mě zaujala. Hraje se na 42, protože to je odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec? Nebo je to náhodně vybrané číslo?

Děkuji za přání. U nás v rodě máme kachní žaludky... Manželka není z našeho rodu. Jinak by to asdi nešlo... A co se týče "42", jedná se o intergalaktickou konspiraci. Syn mi to vysvětloval, že je to z nějakého kresleného seriálu. Ale dílel jsem ho neposlouchal moc pozorně, dílem jsem nepochopil...

Aha, já znám 42 ze Stopařova průvodce galaxií, kde hledali odpověď na "základní otázku života, vesmíru a tak". Odpověď byla právě "42". Bohužel nikdo neví jak ta otázka zní ;)
Možná ten animák čerpal zde...

Tak já si syna vyslechnu pozorněji.

Ženě přeji brzké uzdravení. Čeká mě brzo to samé....slaměná vdova, samoživitelka....manžel si prý potřebuje odpočinout, tak si na 4týdny "prošlápne" Nepál. Tak doufám, že zůstanu jen u té slaměné vdovy...

Děkuji za přání. I muži mají své sny... Já si taky potřebuju odpočinout a už jedenáct let sním, že by choť se synem mohli někam na aspoň 14 dnů odjet a já bych se doma válel...

Tak jak to před těmi dvěma lety dopadlo?

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.