Úvod k učitelským pohádkám

in #cesky3 years ago

Jednou ze základních lidských potřeb je potřeba se vykecat. Postěžovat si... člověk se někdy dokáže vymluvit-vypsat i z frustrace nebo deprivace. A jsa veden právě takovou potřebou přistupuji k psaní těchto řádků.

Budu psát o školství. Spousta lidí si myslí, že ho důvěrně zná. Protože jím přece prošla... Stejně tak mnoho lidí rozumí zdravotnictví nebo hokeji, jelikož už několikrát strávili nějakou dobu v čekárně a viděli několik utkání...

Jenomže. Školství se vyvíjí. Jako všechno. Co platilo před pěti lety, neplatí dnes. A co platilo před třiceti lety... Darmo mluvit. Za co jsem v roce 1990 dával čyřku, za to je dnes dvojka. A nejde jen o známky.

Navíc školství má i svá temná zákoutí, svůj suterén, kam se podíval málokdo. Zkrátka. Myslím si, že hodně z Vás může ode mě získat informace, které neznali. No a já se vykecám...

Jenomže podruhé. Jsem vázán tajemstvím... Ale já přeci nebudu psát studii. Já budu psát úplně fantaskní pohádky. Jakákoliv podobnost s čímkoliv bude čistě náhodná... Zapojím imaginaci. Moje informace nemusejí být vůbec pravdivé. Všechno, o čem budu psát, se bude odehrávat za devatero horami a devatero řekami, vůbec ne u nás... A jak jsme tu anonymní, kdo ví, jestli jsem vlastně opravdu učitel.

Tak se pěkně potichu posaďte a poslouchejte. Moje první pohádka, Historical background, bude začínat slovy: "Bylo, nebylo, ale spíš nebylo. Za devatero horami, devatero moři a devatero řekami se rozkládala jedna země, kde vládli král Mstislav a jeho velkovezír Dejmivíc..."
krakia.png

Sort:  

Tak takhle upoutávka je top. Už se těším na první pohádku na dobrou noc.

Hola krakonos,

Gracias por destinar correctamente el 100% de las recompensas de está publicación a HP y ayudar al crecimiento de tu cuenta.

Thanks for allocating the 100% rewards of this publication to Hivepower.

Si no deseas recibir notificaciones, responde a este comentario con la palabra STOP.

If you don't want to be notified, answer this comment with the word `STOP`.

Nenapínej mě!!
Už to sem dávej... ;) ;)

To je jako napínavý seriál. Díl vždy končí napětím a pak týden čekáš, jak to dopadne.

Snad jen do zítřka...

Hlavně aby to nebyl hororový příběh, to bych pak měl těžké spaní :-)

Kolik sneseš useknutých dračích hlav?

Když to nevidím, tak to nějak snesu :-). Jako malý jsem obrečel i draka v princi Bajajovi :-D

Jako bych v tom viděl vzdálenou podobnost. Tak snad tam opravdu nebudou lítat hlavy od těla... :-) I já se ale těším :-)