Tak snad už brzy...So maybe soon

in #cesky2 years ago

So I already had an article written down, where I poured my heart out a bit, but after reading it, I deleted it all by myself, because either no one reads it anyway and it doesn't matter or it wouldn't help anything anyway.
So again and better ... 😄
I'm really looking forward to summer. We warmed it up a bit now, and although I really liked it, it was actually wrong. Nature cannot work with these fluctuations and will be full of damage.
However, we have a neighbor here in Omice who keeps fallow deer and sheep, and in the summer it's a nice variety to go there. And both Junior and Tim enjoy it, who doesn't deny the pastoral instincts ... 😆
So a couple of last summer photos ...

Tak už jsem měl rozepsaný článek , kde jsem si trochu vylíval srdíčko , ale po přečtení si ho po sobě jsem ho celý smazal , protože buď to to stejně nikdo nečte a je to jedno a nebo by to stejně ničemu nepomohlo.
Takže znova a lépe...😄
Už se vážně těším na léto. Trochu se nám to teď ohřálo a byť se mě to moc líbilo , tak to vlastně bylo špatně. Příroda s těmito výkyvy neumí pracovat a bude zase plno škody.
Nicméně , máme tady v Omicích souseda , který chová Daňky a ovečky a v létě je to příjemný zpestření se tam vypravit . A užívá si to jak Junior tak i Tim , který v sobě pastevecký pudy nezapře...😆
Takže pár loňských letních foteček...

IMG_20210614_114726.jpg

z ruky si teda nevezmou...out of hand not yet

IMG_20210614_114824.jpg

ale prozkoumat se to musí...but it must be explored ...

IMG_20210614_121759.jpg

Tim to má pod kontrolou...Tim's in control ...

IMG_20210925_104647.jpg

pastevecká práce Juniora...shepherd's work Junior ...

IMG_20210925_110426.jpg

ovečky jsou mazlivé...sheep are cuddly ...

IMG_20210925_110616.jpg

prostě rodinný výlet...just a family trip ...

Sort:  

Já třeba taky přečtu většinu toho, co v #cesky je, ale ne ke všemu mám kapacitu a chuť se vyjádřit. Ani moje články například (zdaleka) nepatří mezi ty nejkomentovanější, ale i tak mě to prostě baví. Proto to ostatně dělám. :) Osobně to beru tak, že článkem vždycky sleduju něco trochu jinýho. Občas se potřebuje člověk "vypsat", srovnat si myšlenky a tak píše vlastně trochu víc pro sebe. Jindy si zase dělá spíš tak trochu vlastní promo. A pak jsou zase dny, kdy se snaží co nejvíc oslovit ostatní... pokaždý trochu v jiným poměru.

Možná jsme trochu někdy pod tlakem toho kvalitního obsahu tak trochu zapomněli i na tu zábavu. :) Přitom třeba pod článkem, kterej se autorovi nepodařil nějak dotáhnout do konce (možná někdy i záměrně a jindy omylem/z neznalosti), vznikaj někdy ty nejlepší debaty. A pak zaplať pánbůh za to, že vzniknul, i když to možná není úplná TOPovka, protože se najednou ozve spousta lidí, který mají pocit, že k tomu mají co říct. Takže to za to vlastně v závěru stálo ne? :)

Kámo , jako bych se v tom viděl 😁 Pěkně napsaný. Ale jsem asi docela cholerik a bytostně nesnáším nespravedlnost a jakoukoliv újmu a vypouštím slova dřív než stačí dojít myšlenka a potom je samozřejmě zle. Takže se s tím snažím pracovat.
A k těm článkům...jasný , že ne vždy je co komentovat a nebo radši nekomentovat ( což je tady právě krásný oproti fac. ), ale je demotivující si vlastně psát články "jen pro sebe" a ani nevědět , jestli to někdo alespoň četl. O tom se tady taky už psalo a vyšumělo to.A ruku na srdce , taky to nějak moc nedělám.
Takže díky všem za tuto odezvu...👍

Ono je to jako těžký. Já třeba za zajímavej styl psaní považuju ten od @rizisha, ale její téma mi připadá natolik osobní, že vlastně nemám moc potřebu to nějak komentovat a vlastně nevím, čím bych přispěl. :) Taky mi připadá zajímavý téma války na Ukrajině a rád si přečtu článek, ale taky vlastně nemám moc potřebu to komentovat, protože je to pořád docela dost horký téma a našlapuju kolem něj opatrně až obezřetně, abych nenapsal třeba něco, co by si někdo mohl vyložit zcela jinak a jitřit emoce mi v tomhle smyslu připadá kontraproduktivní(a taky spoustu toho už tu vlastně zaznělo).

Těžký, těžký... :)

Ono dřív jsem krom upvote rozdával i BEER a takový ty věci, takže jsem vlastně komentoval víc, ale totálně mě to nebaví se přiznám a vlastně mi připadá, že autora asi sice potěší, že mu to někdo okomentuje a přidá mu nějakej ten centík, ale jinou hodnotu moje komentáře (pocitově) postrádali. Tak jsem přestal, byť jedním dechem dodávám, že (asi) chápu smysl toho, proč to někdo dělá. :)

Takže je to samá otázka a málo odpovědí. Asi úplně nemám plošný řešení se obávám :)

Hele, tady je tolik "blbých" článků, ty moje nevyjímaje, že mazat rozdělanou práci je plýtvání časem a talentem.
A já třeba čtu 90% toho, co se v #cesky napíše.

Já taky něco občas blbě vypustím , ale když to tak necítím a nebo to cítím špatně , tak to radši smažu.Proto taky píšu článek se vším tím hledáním a kontrolou i hodinu...
A jinak su rád , že si svoje články něčtu jen já...👍

No vidíš, nakonec je i o tento článek zájem. A pak že to nikdo nečte.
Ale pravda, že já jsem na tom podobně. Taky s tvorbou často váhám.

Jasan , za mě dobrá debata 😀

Skoro vždycky si Tvůj článek někdo přečte...

Asi máš pravdu.Nebylo by špatný , kdyby se i bez komentu zobrazilo , že si to někdo alespoň otevřel.

Už dlouho mě tak nepotěšil koment ( ikdyž ne k článku ) jako teď.
Dík za to všem...

Congratulations @mcmira1! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You got more than 1250 replies.
Your next target is to reach 1500 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

The fourth edition of Hive Power Up Month started today. Don't miss it!
Hive Power Up Day - April 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!