1:39.48 - Paradox

in #cesky3 years ago

To se Vám takhle při filmu stane, když dáte pauzu ve vysvětlující části a jdete na cígo, že položíte pointu filmu dříve než jste ji viděli. A nejde ani o to co je pointou filmu, ale o samotnej fakt o který se film opírá a tak film zůstane filmem a paradox paradoxem.

Jo jenže jak to hle vysvětlit. Co tím myslím. To by mi zabralo hodně psaní. Ale napadlo mě že bych mohl udělat soutěž o to kdo první pozná na jaký film se to právě dívám.

Takže soutěž o 10 Hive. :) Dostane to ten kdo první řekne na co se to právě koukám. Uzávěrka soutěže není.

soutěž.jpg

Sort:  

já myslím že koukáš na monitor a nebo klávesnici :D

a očividně to nebylo tak těžký když to @bodie7 uhád :) a mě příšlo včéra večer že to nikdo neuhodne :D

A vítězem se stávám já, protože to byl Tenet :D

to si děláš... hele fakt sem si myslel že to nikdo neuhádne :D
posímám výhru :)

Díky!

Teď ti řeknu ten myšlenkovej pochod. Od začátku covid krize si psal, že se straníš lidem, takže bylo jasný, že do kina by si nešel. Taky ses přiznal, že stahuješ filmy z torrentů a nakonec, že si teď v tom článku naznačil, že film si neviděl. Říkal sem si teda, že se nejspíš bude jednat o novej film. A ono těch filmů, který by člověka donutili k nějakýmu zamyšlení není :D

Plus teda jsem tě tipoval na takovýho "fanouška" scifi, hrátek s časovejma osama atd...

Tak jsem si vzpomněl na Tenet a střelil sem ho jako tip. :)

dobrá dedukce :) jestli jsi ho neviděl tak ještě lepší dedukce... i když těch scifi filmů za tenhle rok opravdu moc není...

Akorát sem pak znejistěl, jestli už to někdo nenepasal, poněvadž mi blbnou komentáře :D

no to mě taky... tak doufám že jsi jedinej ukazuje to tu 18 komentů, ale vidím jen asi 5 :)

Mně už to ukazovalo i 118 :)

Asi chyba v matrixu...

image.png

@bodie7 jsi borec !BEER
Vzpomněl jsem si na Big Lebowski, kde šel Lebowského spoluhráč shazovat kuželky, utekl mu kontext, a do konce života (v průběhu filmu zemřel) nepochytil, o co jde.

You need to stake more BEER (24 staked BEER allows you to call BEER one time per day)

You need to stake more BEER (24 staked BEER allows you to call BEER one time per day)

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 66000 upvotes. Your next target is to reach 67000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

HiveFest⁵ feedback and contest results
It's today! Do not miss the opening of HiveFest⁵