Hrdinně ustát ty další a další změny, nové ženské pivní kroužky

in #cesky4 months ago

Na níže uvedené fotografii vidíme Aničku, zasloužilou členku Ženského pivního kroužku, jak drží Magazín Patriot, kde nám vytiskli pouták na naší pivní iniciativu. To ona vymyslela a udělala grafický návrh, logo a hrdinně ustála prosby o další a další změny. Kurnik Šopa Hospoda a Ženský pivní kroužek jsou teď takoví ostravští attention síkři, protože chceme nalákat další holky na pivní degustace. 21.1. Ženský pivní kroužek v KŠH Porubě, 22.1. v KŠH centrum. Kdo, chce mít židli a skleničku jistou, prosíme poslat zprávu přes fb.

Sort:  

Seženu paruku, vycpávky a přijdu.

Takové kurzy máte i v Brně, a ani to pivo nemusíš rád horké ;)

No můžeš to zkusit, ale prsa a vlasy ti vstupenku nezaručí. Třeba já mám krátké vlasy a prsa skoro žádná, a chodím tak :)

Možná, že mužské kroužky také existují, ale já jsem na žádný nikdy nenarazil.

Navštěvoval jsi někdy něco takového?

Zatím ne, ale napadlo mě, že bych mohl. Cena je docela příznivá.

Ahoj @krakonos a @godfish já jsem na 2 kurzech sládkovy akademie byla. Podotýkám, že to bylo asi před 3 možná 4 lety. Vaření piva bylo ok, to je zajámavé vždycky, ale kurz senzorické analýzy mě dost zklamal - a teď, když podobné kurzy sama dělám tak si to myslím ještě víc. Nudné prezentace v powerpointu, opakování pouček, co každý zná, a na degustaci nudná piva ze supermarketu. Raději bych doporučila - ale sama jsem se neměla ještě čas zúčastnit - kurzy, co organizuje český sladařský institut. Mají tam několik kurzů a vypadá to dost zajímavě.