Jak říkávala Coco Chanel, Brasserie Parisis Iparisis 8,5/10

in #cesky3 months ago

Asi jsem tu ještě neměla… francouzské pivo. A nedávám ho sem proto, abych se nenápadně pochlubila, že jsem byla ve Francii, protože jsem nebyla. Je to milý dárek. Zní to možná banálně – ale je to taková stará dobrá IPA bez nějaké velké citrusové Ameriky, vůně je intenzivní, ale spíše bylinková, pryskyřičná. Hořkost je intenzivní, ale velmi příjemná a bez žádného ulpívání. Opravdu moc dobré pivo, takže až budete někde v Paříži, tak si dejte IPARISIS – což je mimochodem dost matoucí název, protože se pod tím může schovat IPA i RIS. Jak prý říkávala slavná Pařížanka Coco Chanel: nejlepší věci jsou zadarmo, děkuji: Michaela Kormanová. Brasserie Parisis Iparisis 8,5/10.

Sort:  

Jojo, Francie je z hlediska piv stále zajímavější destinací :) A taky vín a ciderů samozřejmě. A jídla. A vůbec :)

Je to tak. Francie a Itálie jsou země, kde vzniklo za posledních 10 let nejvíce nových pivovarů (musíš mi věřit, někde jsem to četla, zdroje nemám :)

Ale jo, něco podobného se ke mně taky doneslo ;)