Pink Boots Society a pracovitá neděle

in #cesky3 months ago

Nastaly takové časy, že se baby cpou i do prací, které jsou tradičně ženské. Jako třeba do výroby piva. V minipivovaru Nová Sladovna, v Opavě, rámci podpory ženského živlu v pivovarnictví: Pink Boots Society - Czech Republic.

Sort:  

No vida, to je už druhá fotka opavské radnice na Hive tento týden - které město tohle má? :)

https://hive.blog/life/@phortun/life-updates-moving-new-home-and-our-happy-little-big-florecita

Jinak až tě zase někdy pivní vítr zavane do Bíle perly Slezska, tak doporučuju navštívit pivovar Panský mlýn. Skvělé pivo a moc hezké prostředí ;)

@tipu curate 2

Dobrý tip. Jsem tu z okolí takže jsem už navštívila a dala si práci s degustací celého portfolia :)

Napadlo mě, že už jsi to "medvědí kolečko" absolvovala :) A? šmakovalo?

Já tušil, že si tohohle postu všimneš :))

Produkce českého rybníčka je v poslední době tak nízká, že i při své extrémní časové vytíženosti tu stíhám číst v podstatě všechno ;)

A propos jak Nová sladovna, tak Panský mlýn jsou velmi dobré minipivovary, tak doufám, že se někdy stavíš ochutnat ;) Ještě tu býval Zlatovar, ale ten podle všeho přesídlil do Uherského Brodu, to jsou věci...

Mohl bych. Už je to pár let, co jsem v Opavě nebyl ;)

Takže hlavní město Českého Slezska už bylo v minulosti poctěno rybí delegací z Prahy, to jsem nevěděl :) Pokud však tenkrát nebyly součástí itineráře místní minipivovary, je třeba to napravit ;)

Dokonce několikrát. Možná se to nezdá, ale já mám naši malou zemičku docela projetou :) Ale je pravda, že na opavské minipivovary ještě nedošlo :) Tenhle víkend ovšem došlo na dva českobudějovické, takže zítra bych měl konečně o jednom napsat :)