Proud a ředkvičky nové generace

in #ceskylast month

Koupila jsem ředkvičky a Proud, což jsou oba super fancy produkty, s vysokým IG potenciálem, jakoby oba vznikly na základě konzumentského průzkumu mezi generací Z. Pivo jsem nechala někde na chatě, ředkvičky jsem naštěstí vzala – těch by mi bylo líto. Pivo teda nemám, ale poprvé v mých recenzích udělám hodnocení, aniž bych ho vyzkoušela. Až se najde, a nebudu mít pravdu – klidně to tady odštěkám a pošlu do Prazdroje omluvu.
Když je to v průhledném skle nabízelo by se, že tam dojde k fotolýze a rozkladu iso-alfa-kyselin z chmele a vznikne typický zápach skunka nebo opičího pavilonu. Ale existují i speciálně přizpůsobené chmelové extrakty, které UV záření neovlivňuje. Spíše podezírám, že tam bude absolutně minimální sladové aroma a pokud tam bude, bude ploché, nezajímavé, dále velmi nízká nebo žádná vůně chmele, pivo bude vodnaté, mdlé, nízká hořkost, estry o charakteru červeného jablka, zbytkový cukr. Teprve teď mě po vyslovení této hypotézy to pivo začalo trochu zajímat. Kde mohlo asi zůstat?

Sort:  

Na ochutnávku tohohle "ležáku nové generace", nebo jak zní ten slogan, jsem se ještě neodhodlal :) A asi si ho nechám ujít úplně :)

Jsem čekal degustaci ředkviček...