Sort:  

Actifit je možné publikovat jen z mobilu, alespoň pokud vím. Je to mobilní aplikace.

Actifit tady

Aha, tak publikovat příspěvek přímo tam jsem nezkoušel, ale už publikované se tam dají editovat.

Hned na té úvodní stránce máš ostatně odkazy na stažení té appky:

Apku mám taky, jenže protože neovládám saskovikingštinu tak je mi celkem na houby😔

No, na houby s ní můžeš chodit taky, o tom žádná. Android nebo iOS?

Android. ale teoreticky by šlo to odeslat z mobilu a hned zeditovat na noťasu

Jo, to se taky dá. Zvládneš nastavit ten mobil, ať už anglicky, nebo německy? Asi to bude chtít posting key.

A propos německy umíš? Je tam možnost přepnout jazyk. Čeština podporovaná není, ale třeba němčina jo.

Jazyk jsem nepoužíval snad 30 let. To jsem tehdy vozili střešní lepenky z Rakouska.