Když není čas na tři posty...

in #cesky3 years ago (edited)
Když není čas napsat tři posty, můžeme napsat jeden, ne?

A ani tak nejde o to, že lepší je něco, nežli nic. Ale včera jsme si udělali cyklovýlet. A když tak člověk šlape, má kolikrát i čas přemýšlet. No a já přemýšlel o tom, jak co nejlépe vyřešit nějaké instalace na statku, jestli se spádově vejdu s odpadem tam a onde... Také jsem přemýšlel, že si už konečně koupím kolo o velikosti rámu odpovídající mé výšce... Myslel jsem na to, že by bodlo pivo... Myslel jsem na to, že nemám tolik času na Hive, kolik bych chtěl a potřeboval...

Proběhla tu malá diskuze o použití tagů. Zejména toho #cesky z hlediska použití češtiny a také #fototema z hlediska použití i jiných jazyků. A tak já si dnes dovolím pár tagů k jednomu jedinému postu.

Když jsme projížděli Doudleby nad Orlicí, jeli jsme po cyklostezce podél řeky. Ta tráva, která tam roste měla naprosto luxusní kresbu i barvu, ale bohužel já neměl ani techniku ani čas laborovat s mobilem. Takže toto budiž moje první (a snad ne poslední) příspěvek do #fototema "Voda". A pane kolego @pavelsku, nešetři mě. Uvědumuju si, že to není úplně ten nejreprezentativnější (šmankote, to je krkolomný slovo) vzorek ;)

image.png

Snad se někdy potkáme... To Tě potom zvu na pivo, které prostě bez vody neuvaříš... Tak nevím, dalo by se to tedy počítat do fototématu? Asi ne, tak to použiji jako oslí můstek.

image.png

Pivovar Clock prostě umí. Pivovar Clock roste a už není tak mini jako před lety. Tak snad si tu kvalitu a osobitý přístup k pivovarnictví udrží. A kde že jsem si to vychutnal ART #2 (16°NEIPA)? No přece v Potštejně, čímž se dostáváme k tagu #aroundtheworld a @bucipuci může zapíchnout prst do dalšího místa na mapě.

Na fotce zřícena hradu... Dalo by se o něm napsat více, tak si to necháme na jindy.

image.png

Mimochodem fotky z Potštejnského zámku si můžete prohlédnout, díky @mespanta. Dodnes mě mrzí, že jsem tam ten den nemohl zajet. Snad někdy příště. A @mespanta nás případně upozrní česky v #cesky, protože česky prostě umí ;)

image.png

Na závěr snad už jen trocha statistiky z cyklovýletu:

  • 42,7 km
  • 440 výškových metrů
  • 1 chleba se škvarkovou pomazánkou
  • 0,5l 10° Hektor
  • 0,3l 16° ART #2
  • 1 středně spálený krk
  • 1 post na Hive
Sort:  

Ještě je na hradě v Potštejně mučírna, kde se předvádějí mučicí nástroje při práci?
!LUV

Úplně nevím jak tam teď (ne)fungují prohlídky. Každopádně mučírna tam byla, protože Potštejn měl právo útrpné. Ale někdy zkusím navštívit a dám echo.
Já tam jezdíval hlavně jako kluk... A Potštejn + tresty... Asi mám námět na post ;)

Normálně to nedělám, ale návštěva pivovaru Clock si zaslouží:
!BEER
:)

Tak to už je co říct, když i Ty ;)
Můžeš si na srpen naplánovat výlet:

image.png


Hey @tazi, here is a little bit of BEER from @godfish for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Tak teď někdy se chystám na výlet do Ostravy protože z @fundacjaanotak děláme tam jeden projekt :) Na hradu v Potštejně nebylam, tak asi tam ještě přijedu.

A líbí se mi ta první fotka :)

Ostravu teď z časových důvodů nedám. Ale pokud se vrátíš do Potštejna, dej vědět. Nebo se my konečně vydáme třeba do Vratislavi... ;)

Vratislav je krásná, tak doporučuji :)

Paráda :) Takový výlet by jistě ocenil i ostřílený "pivní turista" @onlavu :D V jeho případě by teda bezpochyby nezůstalo jen u dvou kousků, ale na kole to po větším počtu piv opravdu není ono (vlastní zkušenost :D), takže chápu ;)

😂👍
Super pivo, Clock je samo fajn, občas ho tu taky máme na koštu. Ta první fotka topka, pěkný výlet 👌

Jo, Clock mám rád. A líbí se mi jejich roboti... ;)

Pravda, ta jejich robot tematika je cool😉

Věřím a třeba si někdy s @onlavu uděláte pivní výlet ;) Mrkněte na plakát pod komentářem od godfish. Ale to bude trochu masovka... Každopádně bude co ochutnávat.

A jinak máš recht, na kole je to problém. Nohy sou pak takový těžký... ;)
A z Potštejna nás čekal ten největší stoupák:

image.png

S těžkýma nohama se ještě pořád dát jet, horší ten balanc a koordinace :D Pár takových pivních cyklo tripů mám za sebou a víc mi vyhovuje ujet tu trasu naráz (nebo jen s pár nejnutnějšíma zastávkama) a o to dýl a intenzivněji pak posedět a popít v cíli :)

Moje řeč ;)

Teoreticky bych měl do soutěže zařadit krajinu se zříceninou. Protože tomu však "šéfuju", bude to nejspíš řeka :-)
!BEER
za použití #aroundtheworld

Jak pravíš, Ty tomu šéfuješ ;)


Hey @tazi, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

jj , pivní výlety jsou super( na kole ).Taky mám rád nové věci ( piva ).V hospůdce mám přes léto každý víkend : "weekend speciall" 😁.

Rád ochutnávám. A občas člověk narazí na opravdové chuťové skvosty.
A přiznám, že než si někde kazit chuť europivem, tak si dám radši vodu ;)

Slušné převýšení :-)
!BEER

Tak, byla ve hře ještě jedna trasa z Potštejna, ale bylo vedro a dalších cca 230 výškových by v tom vedru bylo skoro "navíc" ;)


Hey @tazi, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Jak jsem ti četl ten začátek, tak jsem po prvním odstavci normálně očekával, že si někde, jak se hezky česky říká, hodil držku. :D teda ne že bych ti to přál, ale začínalo to jako takovej ten klasickej příběh - "Jeli jsme na kole a já sem se Vám tak zapřemejšlel, že jsem omylem najel do škarpy a rozmáznul jsem se tam jak máslo po topince."

Tak teď nevím, ale asi bych měl (a jsem) rád, že jsem ti tu "radost" neudělal ;)

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @tazi.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more