Alkohol - téma týdne

in #cesky5 years ago (edited)

To by nebylo, abych na tohle nereagovala, že jo @bodie7 :)

Tak co já a alkohol?
Zase ty moje období... asi to jinak v životě neumim.
Musím říct, že během střední školy jsem si s alkoholem poměrně dost rozumněla... A taky, když jsem potkala toho mýho kluka, rozuměla sem si s ním ještě o trochu víc :D
Každý víkend nějaká párty (nechápu, kde jsem na to brala peníze), přes týden to bylo furt nějaký vínečko a pivečko s kamarádkama, nebo prostě jen posezení na sluníčku. Alkohol byl prostě všude... Nebudu to zas moc radši rozebírat :D
Ale kdo tohle asi nezažil?
Tohle období se mi táhlo poměrně dlouho až do doby, kdy jsem asi na 2 roky z ničeho nic přestala úplně pít. Fakt úplně. 2 roky jsem neměla ani kapku. A to byla teprve "legrace"! Na takový taneční párty stát celej večer s čistou vodou a najednou všechny pozorovat, jak se motaj, někdo jak dokonce zvrací, jaký šílený taneční kreace lidi vytvářej... a při tomhle pohledu jsem si říkala "A takhle ty jsi vypadala?"
Upřímně tohle období bylo celkem nudný a nebavilo mě to :) Najednou si s těma lidma moc vlastně nerozumíte, neděláte nějaký kraviny. Prostě stojíte na diskotéce, koukáte a ťukáte si na čelo...

Ani nevim, v jakým bodě se tohle období zlomilo, ale plynule jsem se navrátila k lehkému popíjení až občas mírnému "sebepoškození" zevnitř :D Chápejte, jak už psal @bodie7 když máte v rodině Slovensko a ještě k tomu z východu, nelze jinak... To se prostě tý vodce a tančení na stole nevyhnete.

No a pak? Bylo další období :)
Kdy mi tělo řeklo absolutně dost a dalo mi stopku. Na další 2 roky. Opět žádná kapka alkoholu. Stal se ze mě převážně řidič opilců a vlastně mi to v tý době ani moc nevadilo :)

No a momentálně zase konečně dostávám trochu rozum a zakončuju léto. Takže žádný obří zábavy, už k tomu všemu alkoholu mám i docela odpor, takže občas pivo a nějakej koktejlíček stačí :)

Jak se to hezky střídá po těch cca 2-3 letech, vypadá to, že mě zase brzy čeká suchý období :)

Pááá

Sort:  

Díky za příspěvek do tématu týdne ;)
!BEER
!trdo

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @tttweety!
@tttweety got 6 TRDO & @jjprac got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Token distribution bot developed by @ali-h

Congratulations @tttweety! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 40 posts. Your next target is to reach 50 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

To view or trade BEER go to steem-engine.com.

Hey @tttweety, here is your BEER token. Enjoy it!

Do you already know our BEER Crowdfunding

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to send 1 BEER per day)