Chrudimská vinařská desítka

in #cesky5 years ago

V sobotu proběhla druhá Chrudimská vinařská desítka v mé běžecké kariéře :))
Letos byl cíl poměrně jednoduchý. Mít lepší čas, než loni, který byl 1:09:31 :) Jelikož jsem toho moc celkem nenaběhala, vyšší cíle by asi byly zbytečný.
Mno, v úterý před závodem se můj cíl rapidně změnil a to na "uběhnout aspoň kousek z trasy". Moje šlachy kolem kotníků mi dávaly dostatečně najevo, že se jim opravdu běhat nechce. Od úterý křičely bolestí a nechtěly se mnou vůbec debatovat. Tímto ale strašně děkuju @bodie7 za naordinování intenzivního masírování, protahování a uvolňování, abych si zaběhla alespoň ten kousek. Takže jsem od úterka až do závodu jela poctivě každý den hodinku zaměřenou jen na chodidla. Ve středu mě už i hlodala myšlenka, že se na to prostě vykašlu a že mi to za tu bolest zas tolik nestojí, ale že se rozhodnu až v pátek.
Postupně naštěstí bolest ustupovala, takže jsem to prostě riskla. Cíl byl tedy uběhnout závod na pohodu s jakýmkoliv časem.

Přišla sobota, udělala jsem si před startem "chodidlovou rutinu" abych nohám co nejvíc ulevila a šlo se na to. Kupodivu se mi na začátku běželo moc dobře, ale voalá, už na druhým kiláku se mi ozvala paní šlacha a píchala jak jen mohla :) Nějakým způsobem jsem to přeběhla a takhle to bylo pořád dokola cca každý dva kiláky. I když jsem kulhala jak pirát, do cíle jsem trochu přidala a za povbuzení @bodie7 jsem doběhla za 1:07:43.

Takže výsledek? Splnila jsem si vlastně oba cíle :) Vůbec závod uběhnout a ještě si zlepšit čas z loňska :)

V závěru jsme to s kamarádama a spoluběžníkama řádně oslavili, sice teď při pondělku opět kulhám a mám možná ještě kocovinu, ale stálo to za to! :D

Posted using Partiko Android

Sort:  

!BEER !trdo

Sorry @xlisto, this post is older than 3 days, therefore, this post can't reward TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

!BEER
!trdo

Congratulations @petrvl, you are successfuly trended the post that shared by @tttweety!
@tttweety got 0.00068400 TRDO & @petrvl got 0.00045600 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

!BEER
!trdo

Congratulations @krakonos, you are successfuly trended the post that shared by @tttweety!
@tttweety got 0.21177000 TRDO & @krakonos got 0.14118000 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

!BEER
!trdo

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @tttweety!
@tttweety got 0.40824000 TRDO & @jjprac got 0.27216000 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

!BEER
!trdo

Congratulations @bucipuci, you are successfuly trended the post that shared by @tttweety!
@tttweety got 0.04885200 TRDO & @bucipuci got 0.03256800 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Si myslím, že desítka by měla být spíše pivařská ;)

!BEER

To rozhodne! :)

Posted using Partiko Android

Blahopřeju a za splnění cíle !BEER

Prevelike diky! :)

Posted using Partiko Android

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @tttweety, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to call BEER one time per day)