Proč neodejit v dobrém?

in #cesky11 months ago (edited)

Včera jsem dostal výpověď

Nemůžu říct že by mně to nějak překvapovalo .Každý z kolegu to bere nějak normálně a nemají potřebu se hádat prostě v pohodě jsem tu ještě do pátku.

Jeden kolega ovšem je zklamaný že jsem nešel už včera a má spoustu blbých poznámek se mu radši vyhýbám ať si nekazím den .

Jako když jsem schovaný včera v koutku ať neprovokuju a nejsem na očích .A on to se musíš nudit.
Nebo dnes jsem měl jet do skladu něco naložit. A řekl jsem si zajdu si pro pití nevím jak dlouho tam budu .

A on že mám čekat atd a ja na něj vim ale než přijede chvilku to zabere a hnusně mi řekl ať mažu.
Nevím proč mě prostě nemůže nechat dýchat v závěru.

Proč někteří lidé dělají v závěru peklo ?

Celkem nechápu beru že mě někdo může mít dost ale stačí vydržet a nedělat situaci horší co z toho že mi zkazí náladu .

A co vy odcházíte rádi v dobrém a jak vnímáte někoho kdo dělá v závěru zbytečně peklo ?

Sort:  

Zaměstnanec, co místo práce sedí zašitý v koutku aby neprovokoval, to musí být pro spolupracovníky i pro firmu doslova poklad. Jen ho vykopat...

Tak mám výpověď mám se hrnout do práce?

Jinak jsem dělal předtím normálně když jsem dostal zadanou práci .

Jestli se nepletu, tak jsi nedostal výpověď, ale ukončili s Tebou pracovní poměr ve zkušební době...

Ano ale i tak na věci nic nemění . Jde vidět že mě vnímáš

Jednou jsem byl propuštěn kvůli nadbytečnosti a zrušení části zaměstnavatele po 22 letech. S odstupným a novou, lepší práci jsem rychle našel, takže žádné velké potíže nenastaly.
Tak ti držím palce, ať se někde uchytíš líp.

Děkuji ti teď mě zas čeká přemýšlení. Jeden známý se mi bude ptát na solarni panely a v pondělí jsem domluveny ze skočím na město.

Jsem volal je si bych mohl jit dělat vodařinu pod něj