Seznámení

in #cesky3 years ago

Tuším, že to bylo ještě v minulém tisíciletí. To jsem býval ještě mladý, krasný a inteligentní. Čerstvě po dokončení studia jsem nastoupil do jedné z mnoha místních firem v oboru, ve kterém jsem byl vzdělán.

Mé dny se staly jasně stereotypní. Ráno na šesku do práce. Ve čtrnáct padla a započala cesta domu, zpravidla přes výčepní zařízení. Pravda, tenkrát mi chutnalo téměř vše, co teklo. Ale o této části celkem nudného života psát nechci. Tenkrát ještě neexistovali Facebooky, Instagramy a mobilní telefony ještě nebyly tak moc mobilní jako dnes. Navazovat nová přátelství v tehdejší době se musela jedině osobně.

Často jsem se zastavoval za spolupracovníkem, který měl na starosti lakovnu. Ačkoli mezi námi byl věkový rozdíl alespoň 30 let, vždycky jsme našli společné téma hovoru, jak si zkrátit pracovní dobu. Občas náš hovor byl přerušen hlučným zabubláním. Abyste tomu rozuměli. V lakovně byl stříkací box, který odsával aerosol ze stříkací pistole, ve kterém cirkulovala voda. Když byl vypnutý, tak se občas ozvalo tajemné zabublání ze zásobní nádrže.

Jednou jsem položil přímou otázku, co je to za bublání. Odpovědi se mi nedostalo. Musel jsem naléhat asi dva týdny. Až jednou. To jsme zůstali v práci přesčas. Představte si to. Všechny stroje jsou zastaveny a dílnou se rozléhá nekonečné ticho. Když v tom box zabublá a opatrně se u jeho hrany objeví malá zelená hlava. V mžiku se přes hranu přehoupne i zbytek tělíčka, které je oblečené v zeleném fráčku. Ani ne metrová postavička, která zanechává za sebou mokrou stopu, si to rychle šine k ponku. Rychlostí blesku se vyhoupne na ponk a hned prohlíží kelímky od Solviny.

Tam mu vždycky Moučka připravil čerstvý žvýkací tabák. Proč mu všichni říkali Moučka, to už se asi nedozvím. Proč zrovna žvýkací? No protože v celém areálu podniku byl zákaz kouření a navíc si pokuřovat v lakovně, kde jsou ředidla a jejich výpary není dobrý nápad. To se dovtípil i tento malý vodník. Možná se asi divíte, proč si nenašel nějaký pohodlnější rybník. Za všechno mohla jeho závislost na toulenu a tady byl přímo u zdroje.

Od té doby jsem byl často v práci přesčas, abych se od Čvachtana dozvěděl novinky z vodního a podvodního světa výměnou za pamlsek.

vodnik.png

Zdroj: PIXABAY - Free for commercial use
dýmka
vodnik

Sort:  

Podařené :)

Díky, od Tebe dvojnásob :)

Hezké :-)
Zabubláme
!BEER
a pošleme
!tan


Congratulations, @jjprac You Successfully Trended The Post Shared By @xlisto.
You Utilized 1/3 Daily Summon Bot Calls.

TAN Current Market Price : 1.640 HIVE


Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Congratulations @xlisto, You Earned 0.465 TAN & Curators Made 0.325 TAN.

tangent.token


Join CORE / VAULT Token Discord Channel or Trade TANGENT Token
TAN Current Market Price : 0.706 HIVE