You are viewing a single comment's thread from:

RE: Winter Outdoor Workout: Rocky Mode activated again

Doufám, že to bylo ještě na Wima Hofa bez rukavic, čepice a v trenkách :D

S tou vodou mám taky dobrou příhodu. Znáš takový ty camelbak vaky ne? Používaj to běžci, nebo cyklisti dálkový... Tak to jsem jednou takhle v únoru šel běhat nějakej půlmaraton v minus 10 a říkám si: "Vezmu si vak, v tom ta voda nezamrzne, jak se ten batoh furt hejbe."

A měl jsem pravdu!

Akorát jsem si totálně neuvědomil, že co jako zcela 100% zamrzne, je ta sací hadička... :D Takže když jsem si chtěl po cca půlhodině cucnout, tak smůla

Mimochodem taky jsem jel včera Rocky mód. Ne teda v gymu. Ale 16 kiláků běh na badminton. Z cca třetiny lesem. Pak naboso bembas hoďku v hale, kde bylo asi tak 16 stupňů (což mi upřímně připadalo vlastně dost v pohodě) a pak jsem dalších cca 8 běžel zpátky. A nebejt balíku v zásilkovně, tak bych asi doběhl až domů. :)

Sort:  

Heh, kdybych to jel "na Wima" bez rukavic, tak bych asi dopadl jak ty děti v Obecné škole :D

Zamrzlá sací hadička z camelbaku pobavila :D Mně taky u té lahve s vodou nejdřív zamrzl ten "sací náustek" (jak to dělá třeba Rajec, víš co myslím :D)

Hmm, tak to sis dal včera taky slušného Rockyho :D I tam ale vidím nějaké mezírky a prostor pro zlepšení, třeba si příště na bosáka dát k tomu i ten les :D

Když si příště nevezmeš rukavice a vydržíš 30 vteřin, tak já vyběhnu na boso a taky to vydržim 30 vteřin! :D

Fair enough! :D