Sort:  

🤣🤣🤣🤣

Please try to correct your mistake quick before person like me stop by again

Head dey burn 😂😂

@merit.ahama Bia, you came to look for trouble today ba?

😂😂😂😂

Only troublemakers recognize themselves

Hope you're doing well in your trouble area too 😁🤣

@merit.ahama no cast me na🤣🤣🤣

Ahhhh you wan leave me for street Efe 😂 I nor gree o

I don comot o🤣🤣🤣🤣

Commot go where? 🙄🙄

Hahaha, abeg wetin be the name of the street, I dey come, you sha not be alone 😁😁.

You wan lost be that
The street nor get name 🥲

You've already been casted my dear...wait! Which kind oyibo I speak just now? 🤪.

Hahaha yes oo 😂😂, we recognize ourselves, hehe.
What's up? 😎😎.

Nice one
Another trouble maker 😏

Yes oo, ah! Why is you face like garri that them soak? 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Hahaha, you guys should not worry at all, I'm here now

Ah!! Abeg them nor dey mistake this kind of mistake oo, it's the Mrenglish in you that came that's why, hehe.

Ahaahaha. I don hear. E no go happen again.

Okay, I trust you 😆😆.

🤣😂😅