Sort:  

Peki mahsuru yoksa beni takip etmeyi neden bıraktığını sorabilir miyim? 😊

Sen de yapmıştın aynısını ☺️,

Aaaaaaa 😂 ama ben hatırlamıyorum ki seni takipten çıktım mi gerçekten 😅
Gerçekten hatırlamıyorum. Kusura bakma 😊

Ne olacak senin bu unutkanlıkların. Hatta yorum atmıştın unutup takipten çıkardım diye. Beni unutmuştun galiba ☺️ Eve geçince bulayım

Her şeyi unutuyorum ya. Arkadaşlarım da böyle diyorlar sürekli. 😆
B12 de ise yaramıyor demek ki. Ara sıra kullanıyorum. Geçen gün kan tahlillerinde orta derece b12 çıkmıştı. Aslında eksiklik de yok. 🤔🤔

Tamam ikna oldum 🙂

aynı postları hive'da yazmış olsaydın çok daha fazla destek alırdın bence 🙂

bayağı uğraşıyorsun

Anlamadım @damla yanlış yorum mu yaptın? Tam olarak neyden bahsediyorsun? ☺️

aynı postları hive'da yazmış olsaydın çok daha fazla destek alırdın bence 🙂

bayağı uğraşıyorsun

Hangi toplulukta yazsam iyi destek alabilirim? Bana tavsiye verebilir misin?
@damla