You are viewing a single comment's thread from:

RE: Geçti Gitti Diyelim 🤲

in CCH2 years ago

Çok geçmiş olsun canım. Acil şifalar diliyorum tüm ailene. İnşallah kısa sürede sağlığınıza kavuşacaksınız. Sen çok güçlüsün bunları da atlatacaksın. Birazcık sabır. Hepsi geçip gidecek yakında.

Sort:  

Sayenizde kafam dağılıyor yazışmaları okumak sizlerle sohbet etmek iyi geldi.. Guzel dileklerin ve sözlerin için çok ama çok teşekkür ederim 🥰 Sabredip sonunda eski güzel günlere kavusacagiz insallah 🤲

Nasıl gidiyor tedavi canım? Bugün biraz daha iyi misiniz?

Daha iyiyiz çok şükür, babamın oksijen seviyesini doktoru inşallah yeterli gorur yarın çıkarız.. 🤲 Ruhsal toparlanma için burdan çıkmam şart.. @damla ilgın ve alakan için çok teşekkür ederim 🥰🤲

O kadar iyi anlıyorum ki seni. Ben de birkaç ay önce aynı durumdaydım. Sık dişini biraz. Hepsi geçer yakında. Güzel haberlerini bekliyorum canım 🤗

Ben de birkaç ay önce aynı durumdaydım.
Bilmiyordum, sana da çok geçmiş olsun..

Sık dişini biraz. Hepsi geçer yakında. Güzel haberlerini bekliyorum canım 🤗

İnşallah güzel haberleri en kısa zamanda veririm. Desteğin o kadar önemli ki benim için. Bu zorlu süreçte yüreğimi ısıtıp, yüzümü guldurdugun için teşekkür ederim 🤲

Bugün nasılsınız Canancığım? Baban nasıl oldu?

Canım @damla cım babamın çok şükür oksijen durumunda yükselme var. Takviyeler tedavi işe yarıyor. Pazartesi gününden umutluyum çıkacağız inşallah ✌️