Strach

in Česky!3 years ago

Díl 27.

Kraťas.jpg

Bojim se výšek. Respektive jak kdy, jak kterých.

Nevadilo by mi stoupnout na prosklenou podlahu výškový budovy třeba ve třicátým patře a vidět dolů, ale nepřiblížil bych se například na střeše k jejímu kraji, pakliže by tam bylo (na můj vkus) nízký oplocení, nebo nedostatečně řešený. Nemám problém s tím, jet v zimě na horách lanovkou, ale na kraj skály se nepostavim, ani kdybyste mě na kolenou prosili. Kulantně řečeno se tam cítím velmi nekomfortně.

V parkouru by ze mě byl hodně přízemní, velmi málo riskující člen komunity. :)

A tak se s tím pokoušim trochu pracovat. Velice opatrně.

Tohle (viz video) pro drtivou většinu lidí nebude znamenat vůbec žádnej problém. Nevim kolik to je na zem, tak metr dvacet? Ale koukám-li na zem z výšky 3 metrů, ani tady se necejtim úplně v pohodě. Pro mě je to nějaká hrana. Pořád ale ještě kalkulovanej risk.

Jsem prostě trochu srab.

Sort:  

Heh, zrovna včera jsme viděli tohle. Můžu doporučit, byť se asi budeš (hlavně v druhé půli filmu) cítit velmi nekomfortně :D Velmi přesně a detailně to popisuje skutečnou událost z roku 1974...

Dík!

Hele asi jsem to někdy viděl, ale vůbec si to už nepamatuju. A mimochodem když už jsme u toho, tohle se mi fakt moc líbilo! Zvlášť to finální vystoupení https://www.csfd.cz/film/934441-provazochodkyne-nad-prahou/

Taky dík :)

Vejšky taky nemám moc rád. Zlepšilo se to, když jsem postupně navštěvoval rozhledny, takové ty s roštem na schodech a podlažích. Pak jsem si na to postupně zvykal a vadilo mi to čím dál méně.

No to je právě zajímavý. Jako ještě jsem nepotkal rozhlednu, která by mi vadila :) Ale třeba žebřík, ten mi vadí od určitý vejšky.

Žebřík je nebezpečnější. To bude tím.

Taky ti poradím . mě pomohlo začít dělat výškové práce a po týdnu to je v pohodě . Nebo si udělej kury lezení v sedáku a strach tě přejde . zvykneš si a pak je to pecka

Jo no, lezení...k tomu bych se rád dostal :)