Podzimní procházka v lese

in Česky!2 years ago (edited)

Zhruba před týdnem jsme se s kamarádkou dohodly, že využijeme poslední dny teplého počasí a vyrazíme do lesa na houby.
Vyrazily jsme v pátek ráno, a to do lesa nedaleko Křtin. Jelikož houby nejím, bylo mi celkem jedno kam a jestli něco najdu, ale hlavně sem potřebovala nabrat pozitivní energii a hlavně konečně vyrazit někam mimo Brno.

I když bylo docela sucho, neodcházely jsme s prázdným košíkem. Našly jsme pár bedlí, babek, ale hlavně spousty václavek. Já jako bonus, jelikož velmi ráda fotím, i několik moc pěkných fotek.

IMG_0657.jpg


Mochomůrky byli opravdu nejvíce fotogenické.

IMG_0656.jpg

IMG_0663.jpg

IMG_0693.jpg


Damiánek (syn kamarádky), jak sbírá václavky. :)

IMG_0699.jpg

IMG_0702.jpg

IMG_0704.jpg

IMG_0706.jpg

IMG_0707.jpg

IMG_0708.jpg

Sort:  

To by chtělo crosspost do skupiny Fungi Lovers 🍄

Congratulations @gamichelle! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 250 HP as payout for your posts, comments and curation.
Your next payout target is 500 HP.
The unit is Hive Power equivalent because post and comment rewards can be split into HP and HBD

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Že ty Muchomůrky jsou vždycky nejhezčí :-) , krásný houbičky. Já Václavky nesbírám i když jich nacházím poměrně hodně.

No já houby ani nejím, ale dala sem je známému na guláš 😉

To já houby zbožňuju :-), hmmm to si pochutná mňam :-). My moc rádi sbíráme a já moc rád papám :-D.