Hlasujte!

in Česky!10 months ago

Pravidla pro hlasování

  1. Hlasovat je možné od okamžiku publikace tohoto článku do 23:59 14. srpna.
  2. Hlasovací právo má každý, kdo ještě před hlasováním publikoval alespoň jeden řádný článek #cesky.
  3. Všechny hlasy jsou si rovny.
  4. Hlasuje se veřejně uvedením jména vybraného autora do komentáře (například tedy @godfish). Pod tímto článkem prosím jen hlasujte. Komentovat můžete výsledky prvního kola.
  5. Při hlasování pro více než jednoho autora nebo duplicitním hlasování nebude žádný hlas dotyčného započítán.

Ve druhém kole můžete hlasovat pro:

Prohraná sázka

@bluepluto


Před dvaceti lety

@jjprac


Podivuhodná cesta tam a zase zpátky

@shandalar


Lehce půjčíš, těžko vrátíš

@xlisto

Sort:  

Líbí se mi "volnější útvary", takže hlas pro

bluepluto

Můj hlas pro
@xlisto

Nakonec jsem se rozhodl dát hlas.

@shandalar

Nebylo to lehké rozhodování, ale nakonec u mě zvítězil @shandalar

Ale bylo to o vous pubescenta

O prsa korejské ženy, jak pravil klasik...
@shandalar

Začíná to být poměrně jednoznačné, takže já udělám taktický úkrok stranou a budu hlasovat ne pro vítěze ale pro druhé a třetí místo. A celkem dlouho jsem váhal mezi dlouhou povídkou a poezií. Fakt to nebylo lehké rozhodování. Nicméně po dlouhém přemýšlení a několika přečteních hlasuju pro... @bluepluto

@shandalar Prepáčte, nemôžem si pomôcť, splinterlandy sú moja srdcovka, tak isto ako Retro hry... Poézia neje môj šálok kávy, z áčkami mam svoje skúsenosti.. Problém pri pôžičke na auto je taký, že sa ti môže pokaziť a ty pádom nemáš auto ani peniaze a navyše pôžičku musíš ďalej splácať. Je super že si tu pôžičku vedel splatiť predčasne.

@shandalar ale vybíral jsem těžko

Hlas pro @xlisto ... jeho článek mi je asi nejblíže. Líbilo se mi hodně přirovnání "půjčuju si cizí peníze, ale vracím svoje". Já se snažím půjčkám jakýmkoliv způsobem vyhnout ještě z důvodu, že úrok, který přeplácíš jsou peníze, které neexistují.
Poezie od @jjprac se mi hrozně líbila ta předchozí, krátká, morbidní 😀, ale jsem ohledně tohoto jednodušší člověk a hlubší věci nedocením 😔. Chtěl jsem se tomuhle vyhnout, ale hlasují skoro všichni soutěžící, tak nebudu za poseroutku a snad mi ostatní prominou 💁‍♂️

tvl shandalar hlasoval pro xlisto, xlisto hlasoval pro jjprac a jjprac hlasoval pro shandalar. Čímž se kruh uzavřel. Jediný soutěžící co zatím nehlasoval jsem já (a ani jsem nechtěl), ale aby to bylo vyrovnané, tak asi nemám jinou možnost, než hlasovat pro... @bluepluto 😁